فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه نازدار من

خونه دایی جون

1392/10/23 18:45
نویسنده : مامان افسانه
369 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه من؛

وقتی بابا نبود دایی جون و زن دایی جون خیلی به ما محبت داشتن و سعی میکردن که ما احساس تنهایی نکنیم

گاهی ما رو می بردن گردش و یه روزم مارو دعوت کردن خونشون

ممنون ممنون

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

این عکسا رو هم اونجا گرفتم ازت

اینم شما و محمد صالح که بعد از این عکس نزدیک بود....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهتاب
10 دی 92 10:51
دوست دارم گازش بگیررررررررم
خاله زهرا
10 دی 92 20:06
نانازم دلم برات یه ذره شده به مامانت نگی ولی دلم برا مامان زشتتم تنگ شده
خاله زهرا
11 دی 92 13:33
سلام مامان افسانه. با اینکه امتحان دارم طاقت نمیارم باید یه سری بزنم و این کچلمو ببینم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله جونی که اینقدر به ما لطف داری کچلم خودتی
مامان لي لي
12 دی 92 2:18
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مامان لي لي
12 دی 92 3:33
عزيزم چه خوب كه داري زود از پستونك و شيشه ميگيريش..... اوايي عادت كرده و بي پستونك أصلاً نميخوابه
خاله زهرا
12 دی 92 4:44
خاله فدات شه