فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه نازدار من

ما اومدیم....

1392/10/23 18:46
نویسنده : مامان افسانه
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای مهربون و با معرفتمون 

بعد از دو هفته اومدیم با یه عالمه خبرای تازه و عکسای قشنگ

اول بزارید از دوستای عزیزمون که تو این مدت نگرانمون شده بودن یه تشکر و یه عذر خواهی بکنم

این مدت بابای فاطمه رفته بود کربلا و ما خونه مامان جون فاطمه بودیم و دسترسی به اینترنت نداشتم که آپ کنم و خودمم از این وضعیت کلافه شده بودم کلافه و لحظه شماری میکردم که بیام خونه و.... ولی وقتی اومدم دیدم نت ندارم و تا شارژ مجدد یه کم طول کشید.

الان اینترنت وصل شد و من اولین کاری که کردم اومدم اینجا

خیلی دوستتون دارم دوستای گلمقلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آدرینا
6 دی 92 23:32
زندایی جون
7 دی 92 18:40
وایییییییییییییییییییی نازدارمون از دوری بابایی چقدر لاغر شده مامانشو که نگو دیگه،دوریه و ...
مامان افسانه
پاسخ
از دوری نگو که دلم خونه خواهر
مامان عسل
7 دی 92 19:01
دلمون براتون تنگ شده بود......
مامان افسانه
پاسخ
آی گفتی ما که دیگه از دلتنگی پرپر شدیم
سمیه مامان زینب
8 دی 92 0:05
سلام کجا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون تنگید!!!!!!!!!!!!
خاله زهرا
8 دی 92 2:55
مامان فاطمه
9 دی 92 16:25
خدا رو شکر که بابایی به سلامتی برگشته.