فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فاطمه نازدار من

پنج ماهگی و دستاوردی جدید

1392/10/23 18:44
نویسنده : مامان افسانه
171 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم

پنج ماهگیت (البته با یه روز تاخیر) مبارکشکلکهای جالب آروین

لحظه به لحظه جلو چشمام بزرگتر میشی و کارای جدید یاد میگیری و من و بابایی هی قوربون صدقه زرنگیات میریم و هر روز خدا رو به خاطر داشتنت شکر میکنیم

پنج ماهگیت با یه کار تازه شروع شد و اونم چهار دست و پایی البته به صورت ابتدایی بودپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ 

شما از دو روز پیش یعنی یه روز مونده به تولد پنج ماهگیت یکی دیگه از نبوغت رو به رخ همگان کشیدینیشخند و در کمال حیرت من از صبح شروع کردی به راه افتادن اونم با سرعتی که به نظر من واسه شروع کمی زیاد بود.

اینجوریا

ظهر که بابایی اومد و براش تعریف کردم کلی تعجب کردتعجب تا اینکه جلو چشم خودش راه افتادی و دیشبم تو خونه باباجون هنر نمایی کردی

دیگه باید همه خونه رو کم کم تغییر دکور بدم وقت تمام

این طوری که پیش میره باید تا کم تر از یه هفته دیگه منتظر یه چار دست و پایی تکامل یافته باشم

منم واسه کادوی تولد یه تل و یه جفت گیره واسه خرمن موهاتنیشخند خریدم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

مبارکت باشه نازنینم

 

راستی دیشبم به جشواره فیلم عمار رفتیم و اونجا یه دوست همنام خودت پیدا کردی به نام فاطمه کیقبادی

 

الانم کیک درست کردم واسه تولدت

اینم عکسش


فدات بشم دختر نازم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان عسل
18 دی 92 15:10
به به ماشالله عزیزم چقدر پیشرفت کردی
somayeh maman zeinab
18 دی 92 16:10
5mohegit mobarak golamare afsane joon taze be dard del man residi
مامان فاطمه
18 دی 92 16:17
قربونت برم نازگلم مبارک باشه هم 5 ماهگیت و هم چهار دست وپا رفتنت عزیز خاله وای عجب تل و گل سری مامانی خریده!!!!! فکر نکنم بتونی همه موهاش رو با اینا جمع کنی مامانی ما هم آپ کردیم
خاله زهرا
18 دی 92 20:58
خاله فداش شه. کچلو بخورم. قصد داشتم برات کیک قشنگ درست کنم وقت نشد خاله جون شرمنده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 دی 92 4:22
زندگی ۲تا هدیه به انسانها میده ، یکی شانس و دیگری انتخاب … شانس داشتن دوستان زیاد و انتخاب بهترین آنها مثل تو !
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 دی 92 4:29
عزيزم پنج ماهگيتتتتتتتتتت مبارك
دخملي تنها دليل زنده بودنم ... (لي لي)
19 دی 92 4:55
خواهري مزاحم ام رو خداروشكر پيدا كردم و مشخصات اش رو توي پست كامل نوشتم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 دی 92 4:55
تل و گل سر دختري خيلي نازه مباركش باشه انشالله
دخملي تنها دليل زنده بودنم ... (لي لي)
19 دی 92 4:56
چهاردست و پا رفتن دخمليييييييي هم مبارررررررررك
somayeh maman zeinab
19 دی 92 16:40
salam azizam manzoram taghvim sale 93 ba akse bachehamone
مامان آیدا
19 دی 92 22:08
خاله جون توهم مثه دخملی ما چه چچلی که باور کن من عقده ای شدم انقدر دلم میخواد موهاش زودتر رش کنه براش ببندم[
مامان آیدا
19 دی 92 22:08
خاله جون توهم مثه دخملی ما چه چچلی که باور کن من عقده ای شدم انقدر دلم میخواد موهاش زودتر رش کنه براش ببندم[
مهتاب
20 دی 92 12:52
سلام به به ماشالا چه پیشرفت چشمگیری هزار الله اکبر
خاله زهرا
20 دی 92 18:40
وبلاگ گذری در آسمان کودکی
21 دی 92 13:30
مامان افسانه عزیز دختر زیبایی ارین خداوند حافظش باشه .... عزیز لینک شدی با افتخار ببخش دیر شد