فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه نازدار من

ممنون مامان جون

1392/10/23 18:45
نویسنده : مامان افسانه
269 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جونی

این چند روز ما خونه مامان جون طیبه بودیم و کلی بهش زحمت دادیم 

واقعا به ما لطف کرد و هم دلتنگیا و بد خلقیای منو و هم شب بیداریای شما که با عوض شدن جات شبا دیر میخوابیدی رو با روی خوش تحمل کرد میخوام همین جا بگم یه دنیا ممنون مامان گلم

تو این مدت مامان جون و بابا جون و عمه جون مهربونم بی زحمت نذاشتیم و از اونام صمیمانه تشکر میکنم و دست تک تک شونو میبوسم

عاشختونم دربست

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

اینم هویجوری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مادر جون آبتین وآروین
7 دی 92 13:01
مادر یعنی همین... ایثار ...گذشت....محبت......و..... ایشالا که همه مادرها سلامت باشن وآفرین به مامان فاطمه جون که خیلی با سلیفه وبلاگ دخترشو تزیین میکنه
مامان افسانه
پاسخ
ممنون ممنون شما لطف داری ما هم باید اینا رو یاد بگیریم
زندایی جون
7 دی 92 18:48
واقعا خدا این مامان جونا رو برای ما نگهداره(ایشاا...) خدا تواناییشونو بیشتر کنه و برای همه زحمت ها و سختیهایی که براشون داشتیم باید دستشونو بوسید این گل هم از طرف ما به مامان جون
مامان افسانه
پاسخ
آره خداییش من که نمیدونم چطوری از مامانم واسه زحمتای بی دریغش به خصوص بعد از به دنیا اومدن فاطمه تشکر کنم
سمیه مامان زینب
8 دی 92 0:07
پس کلی سوغاتی بارون شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم سوغاتی میخوام
مامان لي لي
9 دی 92 0:03
عزيزم انشالله سايه ي مامانت تا أبد بالآي سرت باشه
مامان افسانه
پاسخ
انشالله
مامان لي لي
9 دی 92 0:03
دخمل نازم و ببوس
مامان افسانه
پاسخ
ممنون شمام آوایی رو از طرف ما یه ماچ آبدار کن
مامان لي لي
9 دی 92 13:10
خواهري تازه فهميدم چون ده روز نبودي موضوع رو نميدوني گلم الان سه پست آخر رمز دار همه به همين رمزي كه تو خصوصي برات ميزارم باز ميشه چك كن ببين همين رمز و داري يا نه خانومي ........ توي پست ورژن جديد توضيح دادم كه به خاطر حفظ ارشيو مطالب پايان هر ماه رمز اون پست هاي يك ماه رو يكي ميكنم و رمز رو فقط خودم دارم متاسفانه تو نبودي.... شرمندم آبجي الان اين سه تا پست رمزدار و جديد هاي بعدي تو ماه دي به همين رمز باز ميشه باز اخر دي اين يك ماه رو يكي ميكنم به رمزي كه فقط خودم دارم با محبتِ من
مامان افسانه
پاسخ
okموفق باشی
مامان لي لي
9 دی 92 13:11
خواهري ماه مني ببوس گل دخترو
آدرینا
9 دی 92 14:31
ای جووووووون
مامان فاطمه
9 دی 92 16:30
مامانی این مدت که نبودین حسابی دلمون واسه شما و دخملی تنگ شده بود. خیلی عزیزی خاله جونم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله شما به ما خیلی محبت داری ما هم دلمون واسه شما و دوست جونم تنگ شده بود