فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فاطمه نازدار من

خبر خبر

1392/10/23 18:45
نویسنده : مامان افسانه
137 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلام

ده روز خونه نبودیم و بابایی پیشمون نبود و کلی من گریه کردم و یه دنیا از دوری بابایی و جاموندن از کاروان عشق غصه داشتم و.... ولی بلاخره تموم شد و بابایی از کربلا برگشت و فراق تموم شد و برگشتیم خونه و...

اما... تو این چند روز اتفاقاتی افتاد که میخوام اینجا یادگار بمونه

شب یلدا...

ما دوتا شب یلدا داشتیم. تعجب نکن یه شب قبل از شب یلدا ما همگی خونه مادر بزرگ من که الهی خدا سلامت نگهش داره جمع بودیم خیلی جمع شلوغ و بشاشی بود ولی چه فایده که بابایی نبود و من...

بی خیال 

واما شب دوم که شب یلدا بود خونه مامان جون اشرف بودیم و اونجا هم جای خالی بابایی تو گلوم بغض انداخته بود و وقتی بابایی از کربلا زنگ زد و کلی پای تلفن گریه کردم یه کم شارژ شدم. اون شب تولد سمیرا هم بود و بابای سمیرا هم رفته بود کربلا و اونام اونجا بودن

اینم دوتا عکس از اون شب

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دست مامان جون اشرف درد نکنه که همه اینا رو درست کرده

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

و خبر بعدی اینکه شما همون شب به پستونک علاقه نشون دادی و از همون شب هم در حد لالیگا پستونک میخوری

اینم مدرکش

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

راستی واسه کنترل چهار ماهگی که رفتیم رشدت یه کم، کم شده بود و گفتن باید بیشتر بهت شیر بدم و پونزده روز دیگه دوباره ببرمت که خدارو شکر بعد از پونزده روز هفت کیلو شده بودی و رشدت نرمال شده بود.

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

و قسمت اصلی داستان سوغاتی های بابایی بود که تقریبا همش واسه شما بود

البته هنوز فرصت نشده از همش عکس بگیرم ولی دوتاشو تنت کردم خیلی جیگر شدی 


http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

آفرین به این بابای خوش سلیقه

ممنون بابایی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زندایی نازدار
7 دی 92 14:35
چشمت روشن عزیزمحال مامان تو درک می کنم ماشاا... چه قدرخواستنی شدیدلم می خواست اینجابودی محکم می بوسیدمت عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون زن دایی جونم ایشالله دیدار نزدیکه ما هم دلمون براتون تنگ شده
معصومه
7 دی 92 18:26
اوا... خانم کوچولو شماره بدم زنگ می زنی؟ ایشالله همیشه آشیونتون گرم و صمیمی باشه و دیگه هیچوقت غم دوری نکشید...
مامان افسانه
پاسخ
اصرار نکن که زنگ نمیزنم مامانم بهم یاد داده با پسرا گرم نگیرم
زندایی جون
7 دی 92 18:44
دست بابایی درد نکنه،زحمت کشیده خوش به حال نازدار که بابایی اونجام همش به فکر اون بوده ایول به این سلیقه،البته از روز خواستگاری مشخص شد که خوش سلیقه است مامانی نازدارو از طرف ما یه ماچ آبدارش بکن،خیلی جیگر شده ماشاا...
مامان افسانه
پاسخ
ای ول منم همینو میگم
مامان عسل
7 دی 92 19:01
چقدر لباسات نازن . مبارکت باشه خاله جونی
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله قابل نداره
سمیه مامان زینب
8 دی 92 0:06
به به عجب بابای خوش سلیقه ای!!؟؟ چشمتون روشن عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم بعله دیگه خوش به حال فاطمه
خاله زهرا
8 دی 92 2:58
خاله فدات شه که انقد ماهی ماشالا
خاله زهرا
8 دی 92 14:26
خاله کچل و بخوره با اون چشاش
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله دوستت دارم
مامان لي لي
9 دی 92 0:05
مباركت باشه خاله جوني سوغاتي هات انشالله به سلامتي ازشون استفاده كني عزيزم خيلي بهت ميان و تو زيبايي اشون رو دوچندان كردي خاله جوووووووني
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان لي لي
9 دی 92 0:09
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
مامان فاطمه
9 دی 92 16:28
خیلی لباسات خوشگلن فاطمه کوچولوی ناز دار