فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فاطمه نازدار من

چهار ماهگیت مبارک

1392/9/18 14:11
نویسنده : مامان افسانه
229 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل من

روز به روز داری بزرگتر میشی و من و بابایی بیشتر به عظمت خدا پی میبریم

لحظه لحظه ی زندگی تو حمد و ثنای خدا رو در پی داره.

دیروز چهار ماهت شد.

تولدت مبارک گل مامان.

دیروز تنهای تنها بردمت تا واکسن چهار ماهگیتو بزنی(عجب مستقل و نترسی شدم هاااااااااانیشخند)

موقع واکسن زدن فقط یه جیغ و یه کم گریه و بغل من و آرامشنیشخندچشمک

اما دیشب یه عالمه اذیتم کردی و فقط میخواستی شیر بخوری تا سینه مو از دهنت بیرون می آوردم بیدار می شدی و نق نق می کردی

نمی دونم ساعت چند بود که راس راسی خوابت برد ، منم تا همون ساعت باهات بیدار بودم

صبحم با نق نق از خواب بیدار شدی ولی الان که دارم آپ میکنم بهتری خدا رو شکر.

خاله های خوب مجازی مونم لطف کردن تولدتو تبریک گفتن

ممنون خاله جوناقلبقلبقلب

اینام هویجوری با فاطمه

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فاطمه
18 آذر 92 15:43
قربونت برم عکس اولیت خیلی بانمکه
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله لطف داری
خاله زهرا
18 آذر 92 16:23
سلام نفس خاله. خاله فدات شه تولدت مبارک نانازم
مامان افسانه
پاسخ
کچل خودتی خاله زهرا این همه مو رو مگه روشن دلی که نمی بینی چه عجب یادی از ما کردی دیگه داشتم فراموشت می کردم
مامان لي لي
18 آذر 92 16:30
نم نم معرفتت را با دریای محبت دیگران عوض نمی کنم حتی اگر از دیدگانم دورباشی به رسم سپاس نوشتم که بدانی" عزیزی".
مامان افسانه
پاسخ
بوس بوس یه عالمه واسه خودت و آوای عزیزم که امیدوارم زیر سایه پدر مادر مهربونش همیشه سلامت باشه دل تو هم هیچ وقت غم نبینه
مامان لي لي
18 آذر 92 16:32
چهار ماهگيت مبارك خاله... واي از واكسن.... منو ياد عذاب ماهِ ديگه انداختي خواهر الان كه اوا بزرگ شده واقعاً بد اذيت ميكنه
مامان افسانه
پاسخ
آره اتفاقا فاطمه نسبت به واکسن قبلیش بیشتر اذیت کرد
خاله زهرا
18 آذر 92 16:36
مامان افسانه بد دیگه مشکی تن عزیز من نکن افسردگی زودرس میاره شماکه روانشناسی خوندی چرا اخه
مامان افسانه
پاسخ
خب وقتی فرق محرم و بقیه ایام سالو نمیفهمی من چیکار کنم جیگرررررررررررررر
خاله زهرا
18 آذر 92 16:51
مامان کم عقل برا بچه نباید مشکی بپوشی بده .من دائم تو سایتم نظر ندادم من روزی 5.6باربیشتر سر میزنم
مامان افسانه
پاسخ
خب تقصیر خودته یه نظری چیزی بزار تا بفهمیم اومدی علم غیب که نداریم بعدشم مکان عمومیه یه کم عفت کلام داشته باش
خاله زهرا
18 آذر 92 17:13
خاله جون فدات شم فردا امتحان دارم با اون قلب کوچولو و مهربونت برام دعا کن
مامان افسانه
پاسخ
وااااااااای زهرا جون شرمنده ولی هروقت زنگ میزنم کسی بر نمیداره الان چطوری ؟ بهتری؟ زنده ای؟
مامان عسل
18 آذر 92 18:55
عزیزم چهارماهگیت مبارک .
مامان افسانه
پاسخ
بازم ممنون خاله جون