فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

فاطمه نازدار من

هنرمندی های جدید

1392/9/10 12:34
نویسنده : مامان افسانه
234 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم سلام

این روزا خیلی هنرمند شدی و با کارات ما رو می خندونی

بارز ترین هنرتم زبون درازیه

همش اون زبون کوشولوتو می دی بیرون. انگاری اضافه ست تو دهنت ، واسه همینم همش جلو لباست خیس میشه و دیگه دیشب مجبور شدم برات پیش بند ببندم تا مریض نشی

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

واما هنر دیگه ای که تازگیا خیلی توش حرفه ای شدی غلط زدنه طوری که دیگه میترسم تنهات بزارم. انگاری فنر وصل کمرته و هرچی صافت میکنم دوباره میچرخی و به شکم غلط می زنی

دیشب نمی دونم چطوری خوابوندمت ، اینقدر شیطونی کردی(البته متناسب سنت) که من نصف شبی نمی دونستم عصبانی باشمکلافه یا بخندمخنده

حیف باتری موبایلم تموم شد و نشد از کارات فیلم بگیرمافسوس

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

حرفه ای تر از اون اینه که دیگه رو به شکم خوابتم می بره مثل امروز صبح

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

چند روز پیش وقتی داشتم تو آشپزخونه ظرف میشستم دیدم صدای گریه ات از تو اتاق بلند شد اومدم ببینم چی شده دیدم خودت رو به شکم و خلقت تنگ شده.گفتم بیارمت پیش خودم بلایی سر خودت نیاری. توی کرییر گذاشتمت و بردم آشپزخونه اونجام دست از فضولی بر نداشتی

فقط خودت نگاه کن... دیگه کرییرم برات امنیت نداره

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

راستی دستتم شدیدا میخوری وگاهی این کارو به شیر خوردن هم ترجیح می دی

فدات بشم دختر بلای منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان آریو برزن و آرتین
10 آذر 92 14:49
عزیز دلم خانم کوچولو هنرمند مامانش باید بیشتر مواظبش باشه ماشاالله
مامان فاطمه
10 آذر 92 15:07
قربون این خانوم کوچولوی هنرمند برم من.چقدر ناز ومعصوم خوابیدی گلم
مامان لي لي
10 آذر 92 15:49
واي عاشق عكس پنجمش شدم الاهي دورت بگردم خاله با اون يه ور خوابيدنت
مامان لي لي
10 آذر 92 15:49
ما غصه خور تلخي فرياد شمائيم / شاديم در آن لحظه كه در ياد شمائيم
خاله
10 آذر 92 16:12
مامانی من این همه عکس گذاشتم منظورتون چه عکسی بود....................
آدرینا
10 آذر 92 18:14
ای جون عزیــــــــــــزم
سمیه مامان زینب
10 آذر 92 23:33
سلام عزیزم من اومدم منم دلم براتون تنگ شده بود
خاله زهرا
11 آذر 92 17:37
سلام فاطمه جونم قربون شیطونیات بشم مامانی راستی از تو یادم رفت سلام حقته عزیزم از کارای خودت یادت رفته خاله فداش بشه
مامان آیدا
11 آذر 92 21:02
ای جانم نمکی خانم چقدرجالب که میگین روی شکم میخوابه ولی شبااین 2طرفش بالشت بزار که خدایی نکرده شماخواب بودین برنگرده خطرناکه
مامان لي لي
12 آذر 92 7:57
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
مامان محمدصالح جون
12 آذر 92 16:57
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
الهام
13 آذر 92 19:19
الهی عزیزم عکسایی که خوابیده خیلی خوردنی هستش .
مادر منتظر
13 آذر 92 20:29
سلام مامانی مهربون و گل فاطمه کوچولو عزیز دلم چطوری؟ خوبی؟فاطمه خانوم حسابی شیطون شدیا گل دختر. خوب مامانی من باید یه خودی نشون بدم دیگه , از بس که من زبر و زرنگم . عزیزم سوغاتیها مبارکه مخصوصا حوله حمام فاطمه جونی. دوستتون دارم. مراقب خودتون باشین.
مادر جون آبتین وآروین
13 آذر 92 22:11
شیطون بلا چه ناز خوابیده........ماشالا......
مامان لي لي
14 آذر 92 2:15
خواهر نميخوام عمومي باشن
مامان لي لي
14 آذر 92 2:15
خصوصي رمز و برات ميزارم
مامان لي لي
14 آذر 92 2:17
__ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥
مادر منتظر
16 آذر 92 13:22
سلام دوست خوب و مهربونم لطفا اگه تونستی هر چه زودتر به وبلاگم بیا.
معصومه
16 آذر 92 17:22
مامانی کارت دراومد از این به بعد باید یه چشمت یه غذا باشه یه چشمت به من.
مامان افسانه
پاسخ
بعله دیگه ماااااااااااااا اینیم
مهتاب
16 آذر 92 17:32
الهیییییییییییییی عزیزم نانازی بانمک ماشالا به این دخملک ناز
مامان الینا
16 آذر 92 19:51
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
مهتاب
17 آذر 92 16:29
فاطمه کوچولوی فینگیلی 4 ماهگیت مبارک
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله مهتاب که به ما سر زدی حلما جونو از طرف ما ببوس
مامان عسل
17 آذر 92 22:52
عزیزم 4 ماهگیت مبارک . انشالله همیشه سالم باشی
مامان افسانه
پاسخ
مرسی خاله عسل جونو از طرف من و فاطمه ببوس
مهتاب
18 آذر 92 0:37
با افتخار لینک شدید
مامان افسانه
پاسخ
ممنون شما هم به جمع دوستای ما اضافه شدید
مامان شاهزاده کوچولو
18 آذر 92 2:18
سلام مامان افسانه ی مهربون مرسی که هی به ما سر زدی تا آپ بشیم با معرفتدختر نازنازیت هزار ماشااله چقد بلا شده! منم یه کم مشغول بودم ولی تو این یه ماهه مونده به تولد النا سعی میکنم مطالبش رو تند تند بنویسم و وبش رو بروز کنم عزیزم راستی کاش النا رو با اسم- النا شاهزاده ی کوچولوی مامانی- لینک کنی بیشتر دوست دارم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون که به یامون بودی عزیزم
مامان لي لي
18 آذر 92 4:38
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
مامان فاطمه
18 آذر 92 15:41
4 ماهگیت مبارک خانوم گل ایشالله همیشه سالم باشی
مامان افسانه
پاسخ
واااااااااای خداجون ممنون که به یادم بودید