فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

فاطمه نازدار من

مهر نوکری

1392/9/3 18:56
نویسنده : مامان افسانه
296 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

تو هیئت ما رسمه هرسال ظهر عاشورا با تربت امام حسینو و گلابی که متبرک به ضریح آقا شده گل تبرک درست میکنند و به دست یکی از پیر غلامای هیئت به سر عزادارا میزنند و این یعنی که ما در ظهر عاشورا خاک بر سر حسین و یارانشیم

حالا بزرگ که بشی با این مراسم باشکوه بیشتر آشنا می شی

خلاصه ظهر عاشورا لباسایی که امام رضا بهت هدیه کرده بود رو تنت کردم و دادمت به بابایی تا شما هم تو این مراسم باشی و اون روز مهر نوکری امام حسینو به پیشونیت زدند انشالله

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

این یکی هم عکس فردای عاشوراست که با هم رفتیم هیئت و زنجیر زدن بابایی رو تماشا کردیم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیه مامان زینب
2 آذر 92 14:28
سلام عزیزم ماشاا... چه دختر نانازی دارین خدا حفظش کنه من شما رو لینک کردم
مامان فاطمه
2 آذر 92 15:20
سلام مامانی گل فاطمه جون.خوبی؟ممنونم که بهمون سر زدی.شما از همین حالا به جمع دوستای فاطمه پیوستین.قربونش برم چه دخمل نازی داریایشالله امام حسین نگه دارش باشه
مادر منتظر
3 آذر 92 12:46
سلاااااااااااااااااااام مامانی گل و مهربون فاطمه جونم به به , یه فاطمه خوشگل دیگههههههههههههه . عزیزم شما از امرزو جزو لینک دوستان مایی. خیلی دخملی نازی داری. اغلب پستهاتون رو خوندم و عکسای این دختر نازنین رو دیدم. خدا برات حفظش کنه عزیزم. من عاشق کوشولوها هستم به خصوص اونا که اسمشونم فاطمه باشه. بوسسسسسسسسسسسس برای فاطمه جونم
زهرا
3 آذر 92 14:09
سلام عزیزم مامانی بگو من و میبخشی؟ بگو بهم حق میدی ؟ فاطمه جون عزیزم من و ببخش قشنگم داری 4 ماه میشی ولی من امروز تازه برا اولین بار دیدمتشیطون من روز اولی بدجور خودتو قلبم جا کردی حالا شاید دلم برا مامانی تنگ نشه ولی برا تو حسابی دلم تنگ میشه عزیزم دوست دارم عزیزم یه عالمه بووووووووووس برا نگاه مهربونت
مامان عسل
3 آذر 92 14:37
سلام عزیزم دخترت خیلی نازه ممنون که به ما سر زدید . من شما رو لینک کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم .
مامان لي لي
3 آذر 92 15:33
سلام عزيزم من لينكتون كردم، از لطف و محبتتون هم ممنون دختر ناز تو ببوس
مامان آریو برزن و آرتین
6 آذر 92 11:46
قبول باشه گلم