فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

فاطمه نازدار من

السلام علیک یا ابا عبدالله

1392/8/24 13:10
نویسنده : مامان افسانه
248 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم فاطمه

امشب شب اول محرمه و تو پارسال همین موقع ها بود که مهمون دلم شدی

به دلم افتاده بود که یه مهمون کوچولو باهامه ولی مطمئن نبودم

الان که فکر میکنم که اولین لحظات خلقتت تو این ایام خوب بوده و با اشک واسه سالار عشق رشد کردی میبینم خدا چقدر دوستت داشته

پارسال یکی دو روز به محرم من و بابایی و البته شما ، زائر امام رضا شدیم و به طرز ناباورانه ای برای اولین بار مهمون مهمان سرای حضرت شدیم و به نظر من این غذای خوشمزه و با برکت به خاطر تو نصیب ما هم شد

انشالله که به یمن وجود تو دختر خوبم خدا عاقبت ما رو هم به خیر کنه و امام حسین که هم من و هم بابایی عاشقش هستیم  همه مونو دوباره به کربلاش دعوت کنه

تو این شبای قشنگ و عزیز تو برای ما هم دعا کن فرشته کوچولوی مامان

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)