فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

فاطمه نازدار من

دختر خوش صدا

1392/8/15 13:14
نویسنده : مامان افسانه
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

این روزا بدجوری دل مامان و بابا رو اسیر خودت کردی

واسمون آواز می خونی و ما غرق لذت می شیمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

بابایی دیشب از آواز خوندنت فیلم گرفت یادت باشه بزرگ شدی ببینی

دیشب من سرما خورده بودم و حالم بد بودپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

می خواستم بهت شیر بدم تا بابایی بخوابونتت ولی تو بازیت گرفته بود نه شیر می خوردی نه ول می کردی و تو همون وضعیت آوازم می خوندی و من با بی حالی بهت می خندیدم

همیشه شیرین بمون و من و بابایی رو با کارات غرق لذت کنپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

راستی: دیشب رفتیم حسینیه و شما اونجا دختر خوبی بودی و گذاشتی مامان عزا داری کنه

البته آخراش خسته شده بودی که به لطف وجود عمه جون آروم شدی 

فدای دختر گلم بشم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آریو برزن و آرتین
15 آبان 92 13:48
فدای آواز خوندنت عریزم
ایشالا همیشه بخنده و سر حال باشه
مامانی زود تر خوب شو
جونم فاطمه جان چه ناز شدی

ممنون خاله
لطف داری بازم بیا پیش ما

مامان محمدصالح جون
15 آبان 92 15:04
ماشاا... به این دخمل خوب
نازدار ما میدونه کجا باید ساکت باشه
ایشاا... همیشه زیر سایه امام حسین و اهل بیت باشی
و تو مراسماشون شرکت کنی


بله دیگه...
مرسی که به ما لطف داری زن دایی جون
دوستت داریم
آدرینا
16 آبان 92 12:36
عزیزم باعث افتخاره من لینکتون کردم
الهام
18 آبان 92 11:37
سلام عزیزم چقد بزگ شدی ! دست مامان و بابا درد نکنه همیشه دخمر خوبی بمونی نکنه مامانی ازت تعریف میکنه لوس بشی ها دوست دارم فاطمه جونم
عمه ي طاها كوچولو
18 آبان 92 19:54
سلام لا حول ولا قوة الا بالله ماشالا ماشالا ماشالا دختر گلتون خيييييييييييلي نازه الهي زير سايه صاحب اسمش بزرگ بشه و تنش هميشه سالم و سلامت و لباش هميشه خندون باشه اگه دوست داشتين به وبلاگ طاها كوچولوي ما هم سر بزنيد خوشحالمون ميكنيد
مامان افسانه
پاسخ
سلام مرسی نظر لطفتونه
مامان آریو برزن و آرتین
19 آبان 92 16:51
سلام مامان خوبی مامان ؟