فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

فاطمه نازدار من

کارای جدید

1392/8/15 17:55
نویسنده : مامان افسانه
208 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه من 

الان که دارم می نویسم اینقدر ذوق زده شدم که داره دستام می لرزه

همین الانه الان در کمال حیرت دیدم که کم کم داری خودتو برعکس می کنی(دم رو کردی)هوراهوراهورا

از ذوق اشک تو چشام جمع شد و  محکم بغلت کردم و هی بوست کردم

آخه تو چند تا زرنگی دخترمتشویقتشویقتشویق

از این به بعد باید بیشتر حواسم بهت جمع باشه و مواظبت باشم دختر ناقلای من

کاش موبایلم درست بود و میتونستم از این صحنه عکس بگیرمافسوسافسوسافسوس

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالمخندهخندهخنده

خدایا شکرت به خاطر همه چی مخصوصا این فرشته کوچولو

مژده، مژده، مژده

بلاخره عکسات رسید دخترم

همون روز ظهرش که بابایی از سر کار اومد دوباره خودتو برعکس کردی و با موبایل بابایی ازت عکس گرفتیم

قوربونت برم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

فدات بشم که تو اون شرایط سخت می خوای دستتم بخوری

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اینجام تو خونه مامان جون البته با کمک بابایی خودتو برعکس کردی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

معصومه
11 آبان 92 17:27
سلاااااااااااااااااام منم اومدم صاحب خونه هستی؟ نه نه چای نمی خورم اصرار نکن!!! شیرینی خونه جدید داری در خدمتیم
معصومه
11 آبان 92 17:32
عاطفه
12 آبان 92 12:53
ماشاا...،دیگه داره نازدار خیلی بلا میشه تازه کجاهاشو دیدی
عاطفه
15 آبان 92 15:02
الهیییییییییییییییییییی، چقدر جیگری ماشاا... خیلی بلایی،واقعا که نازداری
مامان محمدصالح جون
15 آبان 92 18:11
این نازدار اگه تو کارای دیگش ناز میکرد تو شیطونیهاش نازو گذاشته کنار و عجله میکنه
الهام
18 آبان 92 11:44
عزیییییییییییززززززززززممممممممممممم افسانه جونم دوست خوبم صدقه یادت نره
فائزه(البته عمه جون نازدار)
1 آذر 92 19:45
این فاطمه خانم ما یه دونس البته صرفا جهت نمونس......... خیلی دوست دارم عمه ای