فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

فاطمه نازدار من

تولد یازده ماهگی

1393/4/17 12:24
نویسنده : مامان افسانه
295 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من، گل من، تولدت مبارک

تولدت مبارک

تولدت مبارک

دخترم چه زود این روزای شیرین داره در کنار تو سپری میشه

اصلا باورم نمیشه یک سال پیش مثل همچین روزایی تو دل مامان بودی و من لحظه شماری میکردم که زودتر بغلت کنم

یازده ماه همدم شیرینیا و سختیام بودی

یه ماه دیگه تولدته و تو هنوز یه ساله نشده کلی کارای بزرگونه میکنی

ماشالله به تو دختر

از پیشرفتای زبانیت تا حالا بگم...

الان دیگه وقتی بطری  یا لیوان آب میبینی میگی آآآآآآبه

یا از علاقه ای که به عمه جون داری میگی عمه

ماما  و بابا و دپس هم میگی

و یه چیز جالب... وقتی از در خونه در میایم میدونی صدات تو راه پله میپیچه شروع به سرو صدا میکنی و قتی میگیم هیس! تو هم سریع میگی سسسسسسسسس

تازگیام با یه لحن خاصی همچین غلیظ آواز میخونی و میگی آقا قا قا آقا(مثل قران خوندن محمدصالح)

وقتی هم که مه مه میخوای همچین دردمندانه میای بهم میچسبی و میگی مه... مه

ایشالله سلامت باشی و چشم حسود ازت دور باشه

اینم بگم که کلا با دستشویی رفتن بنده مشکل داری و تا میرم میای پشت در دستشویی و مثل ابر بهار اشک میریزی

الانم یه حرکت آکروباتیک یاد گرفتی و مثل پسرا از همه جا میری بالا و من واقعا نمیدونم چه جوری مهارت کنمترسو

اینم از کشفیات بنده که در حد یه دقیقه فاطمه یه جای خاص باشه

 

وقتی دیدی ماشالله یادت نره هاااااااااااااا

پسندها (5)

نظرات (19)

الهام
17 تیر 93 15:13
انشاالله همیشه سلامت باشه
لي لي
18 تیر 93 4:39
عزيزم خصوصي ات و چك كن
مامان اسماء کوچولو
18 تیر 93 10:16
سلام به فاطمه جون و مامانش من وبلاگتون و اتفاقی از وبلاگ حلما جون دیدم جالب اینه که روز تولد فاطمه با اسماء کوچولوی من دقیقا تو یه روزه خوشحال میشم دوست شیم منتظرم
زندایی جون
18 تیر 93 16:33
مبارک مبارک تولد 11 ماهگیت مبارک ماشاا... به این دخمل شیطون بلا ایشاا... خدا حفظت کنه از بس شیطونی و جییییییگر دلم برات یه ذره شده یه ماچ آبدار از طرف ما
مامانی و بابایی دخمل بلا
18 تیر 93 23:31
جز دعا کار دگر نیست مرا , شب روزت همه شاد , دلت از غم آزاد , همه ایام به کام , و تو پیوسته سرافراز و ز هر غصه برون , همچو گنجشک به هر بام و درخت , بنشینی خندان .... وسبکبال تر از برگ درخت , در هوا رقص کنان , مشق پرواز کنی سوی سپیدار بلند , و ز تو نغمه مستی آید ... لحظه هایت چون قند , روزگارت لبخند , هفته هایت پر مهر , هر کجایی که قدم بگذاری , همه از کینه تهی , همه از قهر و عداوت خالی , همه جا ، نام تو از مهر ، به لب ها جاری ... و تو با یاد خداوند بزرگ , به سلامت ببری راه به پیش .....
مامان اسماء کوچولو
19 تیر 93 16:12
من94 لینکیدم
مامان خمبل و فنقول
20 تیر 93 14:40
ماشاءلله
الهه مامان سلما
20 تیر 93 14:48
سلام دوست خوبم خدا حفظ کنه این دخمل شیطونوووووو من با اجازه لینکتون کردم.
♥پرنیان♥مامان متین
20 تیر 93 14:52
سلام ...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......* ارادت داریم *....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@ کلی خندیدم ب عکس اخریت..خیلی با ممکی دخملی
مامانی و بابایی دخمل بلا
21 تیر 93 13:07
مردی بر همسر خود در آشپزخانه وارد شد و از او پرسید : کدام یک از فرزندان خود را بیش از دیگر فرزندانت دوست داری ؟ همسر او گفت : همه آنها را بزرگشان و کوچکشان ، دختر و پسر همه یکسانند و همه را به یک اندازه دوست دارم , شوهر گفت : چگونه دل تو برای آنها همه جا دارد ؟ همسر جواب داد : این خلقت خداست که مادر , دلش برای همه فرزندان خود وسعت دارد , مرد لبخندی زد و گفت : اکنون شاید بتوانی بفهمی که چگونه دل مرد برای چهار زن همزمان وسعت دارد ! خدایش بیامرزد , روش والایی در قانع کردن داشت ، لاکن موقعیتش در آشپزخانه غلط بود .... مراسم آن تازه در گذشته صبح و بعد از ظهر فردا برگذار می شود !
مامانی و بابایی دخمل بلا
23 تیر 93 15:05
این خارجی ها با ابداع کلمه lol به جای loud out laugh مثلا خواستن بگن که ما خیلی مبتکریم........ اما قهرمانان ایران زمین با ابداع خخخخخخ به جای ( خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی!! ) نقشه دشمنان رو نقش بر آب کردند !
معصومه
25 تیر 93 12:12
یعنی به راستی چه جوری رفته اون تو؟ گاهی تو بعضی کاراشون عجیب می مونی!
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 14:23
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
مامان فاطمه
25 تیر 93 19:15
سلام 11 ماهگیت مبارک خوشکل منپس به زودی یه تولد افتادیم شیطونی هاتو قربون فاطمه بلای من
مهتاب
31 تیر 93 10:48
اخ الهی من فدای این شیطونیات
♥پرنیان♥مامان متین
2 مرداد 93 16:49
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
الهه مامان سلما
6 مرداد 93 2:26
نماز روزه هاتون قبول عیدتون مبارک ببوس فاطمه ی عزیزمو..
مامانی و بابایی دخمل بلا
6 مرداد 93 14:35
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین..... خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر...... خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت........ خداحافظ ماه شب های نورانی قدر......... ----------------------------------------------------------- عید صیام آمد و ماه صیام رفت لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد گرد غم گناه ز جان عوام رفت ..... ( عید فطر مبارک )