فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

فاطمه نازدار من

ماه مبارک رمضان

1393/4/8 16:36
نویسنده : مامان افسانه
276 بازدید
اشتراک گذاری

حلول ماه مبارک رمضان بر همگی مبارک

دوستای گلم ماه رمضان رو به همه تون تبریک میگم و امیدوارم بتونید از این ماه پر برکت بهره کافی و وافی رو ببرید و عباداتتونم قبول باشه

و اما ماه رمضان امسال مااااااااا..........

امسال اولین سالیه که ماه مبارک در کنار دخترمم

پارسال که چون ماه رمضان ماه آخر بارداریم بود هیچی از روزه هامو نشد بگیرم

ولی امسال تصمیم داشتم و دارم که تاجایی که به سلامتی دخترم و خودم لطمه نزنه روزه هامو بگیرم

امروز که شکر خدا تا الان که چهار و نیم بعدازظهره تونستم روزه مو بگیرم و فاطمه رو هم راضی نگه دارم

بی اذیت نیست ولی نه تا اون حد که نشه بگیری

امیدوارم روز های آینده رو خدا توفیق بده و جزو روزه داران باشم

از همگی تون التماس دعا دارم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

پسندها (3)

نظرات (0)