فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه نازدار من

یک سااااااااال عاشقی

1393/5/6 15:27
نویسنده : مامان افسانه
282 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

دختر گلم

عشق مامان

همه هستی من

نفس من

جان من

تولدت مبارک

 

عزیز دلم درست نزدیکای آخرین سحر ماه مبارک رمضان بود که دردام خیلی شدید شد و نتونستم طاقت بیارم هرچی خودمو صبور گرفتم تا لااقل مامان جون و بابایی سحری شونو بخورن بعد بریم بیمارستان دیدم نمیشه و یکی دو ساعت به سحر رفتیم بیمارستان و انتظار کشنده و دردای کشنده تر شروع شد تااااااااااااااااااا ساعت سه بعد از ظهر آخرین روز ماه مبارک رمضان که اون درد شیرینو تجربه کردم و خدا بهترین هدیه شو به من داد

این ساعات اولین ساعاتی بود که تو رو در آغوش میگرفتم و با تمام وجود بهت شیر میدادم

از خدا میخوام که این شیرینی وصف نشدنی رو نصیب همه کنه و همه این حس قشنگو تجربه کنند

الان که دارم اینا رو مینویسم با یادآوری اون لحظات لبخند رو لبامه دخترم

الهی همیشه شاد و سلامت در پناه خدای مهربون باشی

من و بابایی عاشقونه دوستت داریمhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان محمدصالح جون
6 مرداد 93 17:13
خدا همیشه بعد از یه ماه سختی بندگانش ،آخرش عید قرار میده تا عیدی بنده شو بده نازدار جون عیدی خدا به بابایی و مامانی بعد از یه ماه روزه و عبادت و بندگیه قدر این عیدی بزرگو بدونید و همیشه شکرگزارش باشید خدا حفظش کنه
معصومه
10 مرداد 93 20:49
مبارکه...... ایشالله صد و بیست سالگیش
الهه مامان سلما
12 مرداد 93 6:54
تولدت مبارک نفس خاله...ای جونم شیطونک، چقدر زود بزرگ میشید وروجکاااا دست و جیغ و هورااااااا خدا براتون حفظش کنه، سالم و صالح بزک شه، زیر سایه ی شما، پدر و مادر مهربون.
مامان خمبل و فنقول
14 مرداد 93 13:14
آخی به سلامتی مبارکههههههههه
خالهـ نفیـ3
19 مرداد 93 20:57
عزیزممممم تولدش مبارک باشهههههه ایشالاععععع ×: ×: ×: چقد این روزا زود گذشته ..خیلی زووووووود (:
الهام
20 مرداد 93 13:08
اخی حس خوبی بهم دست داد