فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه نازدار من

مامانی مستقل

1393/3/8 23:45
نویسنده : مامان افسانه
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه مامان

دیروز عصر که بابایی سرکار بودو من و شما تو خونه تهنا بودیم عجیب حس استقلالم تحریک شد و طی یک عملیات غافلگیرانه مخصوصا واسه خودم تصمیم گرفتم تنهایی ببرمت حموووووم

از اونجایی که هر روز که من میرم دوش میگیرم شما میای دم حموم دخیل میبندی خخخخخ و من مجبورم تو روروک بزارمت تا نتونی بیای داخل و همون دم در به نظاره بایستی خخخخخ  لختت کردم تا خودت با پای خودت بیای حموم و خلاصه یه حموم دو نفری فوری داشتیم

یادم باشه که قبل از ده ماهگی واسه اولین بار تهنای تهنا بردمت حموم

ماشالله نه ماهگیت پر از اتفاقای خوب و به یاد موندنی و مهم بود ایشالله بقیه ش هم به خیر و نیکی باشه واسه شما و ما عسل مامان

 

دوستت دارم عاشقونه

 

پسندها (3)

نظرات (4)

زندایی جون
10 خرداد 93 20:10
بابا مستقل ماشاا... به فاطمه جونی که انقد خوبه و مامانشو اذیت نمیکنه
مــن و آوايي قــلــمــبــه
11 خرداد 93 3:36
اي جونم عزيزم .... به سلامتي خواهر جون ... من كه اوه بعد از بيست ماه خودم تنهايي حمامش كردم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
11 خرداد 93 3:37
خواهر كامنتي ازت دريافت نكردم و اون هايي كه گرفتم و تاييد كردم ... مرسي كه به يادموني
مــن و آوايي قــلــمــبــه
11 خرداد 93 3:37
دکتر گفت: برایت آرامبخش نوشتم! اما هر چه داخل نسخه ام نگاه کردم، نام تو نبود...!!!