فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

فاطمه نازدار من

بدون کمک می ایسته

1393/3/4 19:53
نویسنده : مامان افسانه
140 بازدید
اشتراک گذاری

آقااااااااااااااااااااااا یه چیزی شد

من هنو تو حالت شاد بعد از اتفاقمخندونک

به جان خودم با همین دوتا چشمام دیدم

اصن یه وضی

همین چند دقیقه پیش در حالی که دخترم نه و ماه و نیمشه واسه اولین بار دیدم خودش شیشه شو برداشت آب بخوره دستشو به زانوش گرفت و بلند شد بدون این که از چیزی واسه بلند شدن کمک بگیره چند ثانیه سرپا بود بعدش تااااااااالاااااااااااپ

هوررررررررررررررررررررررررررررررررراجشنجشنجشن

ای من به فدای خنده هات ننه

 

یه چیز دیگه

دخترم یه یه ماهی میشه به صورت کاملا کاربردی میگه ماما. یعنی وقتایی که لازمم داره ولی بابا رو همینجوری استعمال میکنهخندونک

ها راستی وقتی مه مه میبینه که میخواد بخوره اول از خوشحالی دست میزنه بعدش هم میگه مه

تازگی آب هم که نشونش میدم و میخواد میگه به

نه نه هم میگه که هنو نمیدونم دقیقا منظورش کیه؟خندونک

چیزای دیگه هم میگه که الان یادم نیست

هااااااااااااا تازگی یاد گرفته یه توپ دارم قلقلیه میخونهخنده چرا میخندی خو میخونه دیه البته حتما تو دلشزبان

اصلا یه همچین بچه پر سرو زبونی داریم ماشاللهخندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه جوووووووووووووووووووووووونی
5 خرداد 93 15:47
اصلا بفرستش کنسرت اجرا کنه کنتور که نمی ندازه هی ببند شما ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
5 خرداد 93 22:43
بعثت، امید انسان به فردایی روشن است. بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است. بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد
مامان فاطمه
15 خرداد 93 0:02
هزار ماشالله به این دخمل باهوش...البته فکر کنم فاطمه ها همه باهوشن