فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فاطمه نازدار من

مهمونی

1393/1/16 23:39
نویسنده : مامان افسانه
320 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل مامان 

روز دوازده فروردین مامان جون طیبه و خاله جون اینا و دایی جونا و علی پسرخاله منو دعوت کردیم خونه مون و من یه ذره کم تر از نهایت تلاشمو(اون یه ذره به خاطر حضور پر رنگ شما در صحنه و خرابکاریا و غرغرات بود) کردم که هنرمندانه سفره رو حاضر کنم

البته از کل سفره که نشد عکس بگیرم(به خاطر سرعت عمل مهمانان محترمنیشخند) ولی از سالادا و ژله ها عکس گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیه مامان زینب
16 فروردین 93 23:56
سلام مامان با سلیقه عیدتون مبارک
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عزیزم
مهتاب
17 فروردین 93 11:56
خیلی خوکشل شدن دستت درد نکنه افرین دوست با سلیقه خودم
مامان افسانه
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه عزیزم
فاطمه
17 فروردین 93 14:16
بابا ای ول هنرمند باسلیقه کدبانو هرچی بگم کمه.خیلی خوشگل بود.دیروزخونه محبوبه خیلی جات خالی بود.مریم ونسرینم بودن.خونشون خیلی به ما نزدیکه
مامان محمدصالح جون
19 فروردین 93 19:45
وای الان مشخص میشه چه سفره رنگارنگی چیدی] اونجا که نذاشتن ما ببینیم به خاطر همین رنگارنگی بود که همه به سفره حمله ور شدند خیلی به زحمتت انداخته بودیم عمه جون ممنون[بغل
مامان افسانه
پاسخ
خواهش میکنم کلی با اومدنتون خوشحالم کردید در ضمن بقیه کارای بعد سفره که خودتون زحمت کشیدید
مامان خمبل و فنقول
21 فروردین 93 19:27
چه هنرمند
مامان فاطمه
23 فروردین 93 11:01
بابا کدبانو بابا باسلیقه!!!!! دمت گرم خیلی خوشگل بودن آدم اشتهاش باز میشه