فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فاطمه نازدار من

گل در اومد از حموم...

1392/12/20 23:33
نویسنده : مامان افسانه
258 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااااااای الان نمیدونی چه حس خوبی دارم من

بله امروز واسه اولین بار دخترمو بردم حموم تهنای تهنا بدون کمک مامان جون(البته نباید از زحمات بی دریغنیشخندبابایی چشم پوشی کرد

خدمتت عرض کنم دختر ناز مامانی، نه اینکه فکر کنی مامانت بی استعداده هاااااااااااا نه! 

همش تقصیر مامان جونه که هر بار من اومدم ببرمت حموم گفت بزار من ببرمش هنو دیر نمیشه دفعه بعد تو ببرش ولی دفعه بعدی نبود آخه باز دفعه بعدم همین بساط بود تا اینکه این هفته تصمیم جدینیشخندگرفتم که تو نبود مامان جون قبل از اینکه از کربلا بیاد خودم ببرمت حموم و امروز همون روز موعود بود که بعد از ظهر بابایی سر کار نرفت و من شما رو گلو گلو(این اصطلاح بچگی منه وقتی میبردنم حموم . همون گلاب گلابهمژه) کردم

برخلاف ترسی که داشتم خیلی عالی بود و شما هم خوب بودی. فدای گل دختر خودم بشم که اینقدر ماهه

اینم عکس بعد از حموم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهتاب
21 اسفند 92 1:03
اخهههههههههههه الهیییییییییییییی ننه نقلی عافیتت باشه به افتخار مامانی که اینقدر شجاعه بزنید دست قشنگرو افسانه جون شرمنده به خدا کامنتتو دیر دیدم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خواهش میکنم عزیزم پیش میاد دیگه
خاله زهرا
21 اسفند 92 1:40
سلام مامان شجاع چشم مامانتو دور دیدی؟ افسانه دلم بدجور براتون تنگیده خوبه حداقل عکسای فینگیل و اینجا میتونم ببینم
مامان افسانه
پاسخ
بهله دیگه منم همینطور دوست جونی عزیزم
مامان محیا(ارام جانم)
22 اسفند 92 7:31
آفیت باشه جوجو
مامان افسانه
پاسخ
سلامت باشی خاله ممنون که به ما سر زدی
♥مامان متین جون♥
26 اسفند 92 12:39
سال نو مبارک دخمل گلی