فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

فاطمه نازدار من

شش ماهگی یا نیم سالگی...

1392/11/19 23:29
نویسنده : مامان افسانه
222 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من

گل من

تولدت مبارک

دخترم نیم سالگیت مبارک

شش ماه با همه سختی ها و شیرینی هایی که داشت گذشت مثل برق و باد

باورم نمیشه که فرشته آسمونی من شش ماهه زمینی شده.

تو این شش ماه کارای زیادی یاد گرفتی و و هر روز ما رو با یک کار جدید شگفت زده کردی و ما معجزه خداوند رو هر روزه میبینیم

دیروز روز تولدت بود و برای تو زیاد روز خوبی نبود آخه دو تا واکسن داشتی

گل من از دیروز تب داری و بی حالی و منم دل و دماغ هیچ کاری رو ندارم

سرجات دراز میکشی و اصلا شیطونی نمیکنی

الهی فدات بشم که تو این شش ماه دختر خوبی برای ما بودی و من و بابایی رو زیاد اذیت نکردی

دیشب بابایی مهربون برات کیک خرید و بردیم خونه مامان جون 

شمارو روی مبل و کیک رو رو دسته مبل گذاشتم تا ازت عکس بگیرم که یه دفعه دیدم دست کردی تو کیک و مشتت پر خامه شده

این عکس کیکه و اون تیکه ای که خراب شده رد دست خانم خانما

اینم نازدار خانم شیش ماهه من


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مائده
20 بهمن 92 10:47
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ شش ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون ممنون خاله جونی
مامان فاطمه
20 بهمن 92 17:49
شش ماهگیت مبارک عزیزدلم.... ای جونم کیکشو ببین چقدر خوشگله
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله
سمیه مامان زینب
20 بهمن 92 23:04
تولدنیم سالگیت مبارک عزیزم
مهتاب
20 بهمن 92 23:18
6 ماهگی خانوم ناز مبارک
افسانه مامان هیچکس!
21 بهمن 92 1:08
مبارک باشه تولد نیم سالگیت عزیز خاله فاطمه جون خوب کاری کردی خاله کیکو خراب کردی تا مامانت باشه که دستور کیکو بگیره ولی درست نکنه
مامان افسانه
پاسخ
اااااااااااااا خوب شکر نداشتیم کیک درست کنم به شوهرم گفتم شکر! گفت نمیخواد درست کنی میخرم و خدا خیرش بده چون نمیشد درست کنم آخه هم من سرماخورده بودم هم فاطمه تب کرد
خاله زهرا
22 بهمن 92 13:03
زندایی جون
23 بهمن 92 17:53
دخمل ناز نازی شش ماهگیت مبارک ایشاا... تولد یک سالگیت دست بابایی درد نکنه البته ما که از کیکت نخوردیم ولی معلومه که خیلی خوشمزست
مامان افسانه
پاسخ
ممنون زن دایی جون اشکال نداره حالا از کیک محمدامین میخورید نوش جاااان