فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

فاطمه نازدار من

نی نی ما تو همه کاراش ناز داره

1392/8/13 16:52
نویسنده : مامان افسانه
204 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ من حتی نافشم که می خواد بیفته ناز میکنه و زیرلفظی می خواد

فاطمه جان، شما افتادن نافتم مثل به دنیا اومدنت همه رو چشم انتظار گذاشته بود

کار به جایی رسیده بود که عمو مهدی هم وقتی زنگ میزد می پرسید: نافش افتادمنتظرمنتظرمنتظر

خلاصه بعد از یازده روز ناف مبارک افتاد و همه ما خوشحال شدیم

فرداش مامان جون و خاله طاهره من بردنت حموم . نمی دونی چه شور و شوقی داشتیم ، من و مامان جون اشرف و عمه جون این بیرون منتظر بودیم که کی خانم خانما رو از حموم در میارن

بساط اسپند و ... هم که به راه بود

عاقبتت به خیر مامانی

اینام عکسای بعد از حمومه که ازت گرفتم. چند دقیقه بعدش خوابیدی و تا سه چهار ساعت هم تکون نخوردی آخه خسته بودی، حتی شیر هم تو خواب می خوردی

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

چه جیگری شده بودی وقتی قمارپیچت کرده بودن گل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شاهزاده کوچولو
9 آبان 92 2:31
سلام مامانیه فاطمه نازدار!
دخملت خیلی نازه ماشااله
یه نظر دوستانه بدم؟
جان من نی نیت رو قنداق نکن برای کمر و زانوش خوب نیست هیچ جای دنیا اینکار رو نمیکنن توی ایران هم که الان اغلب دکترها نمیذارن بچه ها رو قنداق کنن ! دقت کردی اغلب ایرانیها کمردرد و زانودرد دارن؟ مال همین کاراست خانمی..
موفق باشی عزیزم

سلام
ممنون از لطفتون و راهنمایی که کردین
ما هم فقط نازدارمونو همون یه بار قنداق کردیم اونم فقط به خاطر دل بزرگترا
خوشبختانه دخترم اصلا قنداقو قبول نمی کنه و ما رو راحت کرده

مامان عسل
9 آبان 92 13:17
ناف عسل هم روز دوازدهم افتاد دیگه داشتم ناامید می شدم از افتادنش.