فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه نازدار من

اتفاقات مهم بهار

1394/1/15 22:55
نویسنده : مامان افسانه
581 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جوووووووووووووووووووونم

دختر قشنگم

روز هشت فروردین سالروز ازدواج من و بابایی بود که تو یه هدیه ناب شب قبلش به ما دادی که خیلی واسم دلچسب بود و اون خوندن شعر برای اولین بار بود

شب آخر شب که میخواستیم بخوابیم شروع کردی:

تاب تاب سی

خودا سی

بلق سی

همون شعر تاب تاب اباسی خودمونه هاااااااااااااا

و من کلی ذوقیدم

ماشالله ماشالله بش بگین

و بلدی تا ده بشمریمحبت

و اینکه دقیقا از امروز ینی پونزده فروردین 94 پروژه از پوشک گرفتنتو به صورت آزمایشی شروع کردم و از این بابت کلی خوشحالم

ایشالله به زودی به موفقیتای بزرگ دست پیدا کنیم

باشد که رستگار شویمخندونک

الان کلی کلمه میگی جمله هم میگی و گاهی کله ما رو هم میخوریکچل

تو دورانی هستی که شدید با ما پسرخاله شدی و من و بابایی رو به اسم صدا میکنی و به من با یه لحن دوست داشتنی میگی اسانهخنده

اسم خودتم میگی ماطتهمتفکر

این دو تا رو نگا به افق های دور دست مینگرند...

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)