فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

فاطمه نازدار من

یه دردسر نسبتا بزرگ

1394/1/23 8:58
نویسنده : مامان افسانه
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر بلای من

گفتم از پوشک گرفتنتو از پونزده فروردین شروع کردم...

روزای اول که خودت میومدی و تو دستشویی و.... من کلی ذوق میکردم ولی الان...

دیگه زیادی به دستشویی علاقه مند شدی خندونکطوری که گاهی دلم میخواد لهت کنمکچل

تو دستشویی که قشنگ بیست دقیقه یا بیشتر ما رو نگه میداری و منم باید باهات بشینم

از این طرف تا با کلی وعده و وعید و گاهی هم با دعوا میارمت بیرون بعد دو دقیقه باز میگی (جیش عوض )و باز روز از نو و روزی از نو

این مساله زمانی آزار دهنده میشه که آخر شب که من از شدت خستگی جنازم هوس توالت رفتنت میکنه اونم نه یه بار....

اونجام که میری اساسا تا حال منو با یه کاری نگیری ول نمیکنی

مثلا دیروز بهت گفتم دستتو به سطل آشغال پوشکات نزنی کثیفه...

دفعه بعد که رفتیم دستشویی تو یه چشم به هم زدن رفتی نوک انگشتتو به در سطل آشغال میزنی و با چشای شیطونت به من نگا میکنی و انگشتتو تو دهنت میکنی و میگی... توشه(ترشه)تعجب

آخه این بچس ما داریم از همین الان بلده چطوری حرص در بیارهشاکی

نمیدونم اصن با این مساله دستشویی رفتنت چطوری برخورد کنم.....................................

پسندها (6)

نظرات (6)

سمیه مامان زینب
23 فروردین 94 16:09
سلام عزیزم سال نو و روز زن مبارک من اصلا حوصله واعصاب از پوشک گرفتن رو ندارم وبه بهانه ها مختلف عقب میندازم چون اصلا اعصاب ندارم فک کنم از نیمه اردیبهشت شروع کنم ایشالا بتونم خدا کمکمون کنه وبهمون صبر بده
الهه مامان سلما
23 فروردین 94 17:33
افسااانه..ایول بابا چه زود شروع کردی چه معظلاتی داری توهم...خوبه همکاری میکنه و میاد...فقط مشکل بیرون بردنشو داری..انشالا ب راحتی و خوشی ازین مرحله بعبوری..
سمیه
25 فروردین 94 0:06
سلام عزیزم من بیشتر از چهارراه آزادشهر خربد میکنم چون نزدیک خونمونه امسال راهنمایی چیز جالبی نداشت منم پسند نکردم .
مامان وبابای آسمونی
26 فروردین 94 8:28
سلام.ممنون که به ما سر زده بودید با اجازه لینکتون میکنم
سارا
29 فروردین 94 9:32
سلام خانمي اتفاقي وبتو ديدم هزار ماشلله به دخمل نانازت خيلي زوده از الان براي از پوشك گرفتن نه خودتو اذيت كن نه بچه رو من الان دخترم 2 سال و 2 ماهشه تازه شروع كردم ما هم ميريم توي حمام (لگن براش گذاشتم تو حمام) همين اوضاع داريم اما بايد خيلي صبر و حوصله داشت اگه باهاش بد برخورد كني زده ميشه از اين قضيه تا ميتوني رو اعصاب خودت مسلط باش دختر من هم مدام ميخواد دستشو بكنه تو توالت فرنگي و شير آب ميگيره و همه جارو خيس ميكنه با هر دستشويي يه دست لباس عوض ميكنم اما باور كن 90 درصد مواقع صدام در نمياد........ ديگه چاره اي نيست بايد تحمل كرد تا بزرگتر بشن سلامت باشن
ĸoѕαr
29 فروردین 94 18:38
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی