فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

فاطمه نازدار من

هیجده ماهگی و بدترین واکسن دنیا

1393/11/17 11:08
نویسنده : مامان افسانه
794 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان

اول از همه بزار بگم

دخترم تولد یک و نیم سالگیت مبارک

و اما...

بگم برات از روز سختی که داشتیم

دیروز رفتیم درمانگاه و واکسنای هیجده ماهگی تو برات زدن

وااااااااای که چه واکسنای بدی بود یادم نمیاد تو این یک سال و نیمی که با همیم هیچی به اندازه همین واکسنا اینقدرررررررر اذیتت کرده باشه

دیروزو همش تب داشتی و از زور درد پا اصلا نمیتونستی از جات بلند شی

همش اشاره میکردی به پای چپت و میگفتی درد

خیلی بی قرار بودی و دل من و بابایی کباااااااااب بود برات

دیشب تا ساعتای ده خونه مامان جون موندیم تا کمتر دردت یادت بیاد و همینجا جا داره از عمه جون و مامان جون و باباجون تشکر کنم که با کمکای بی دریغ شون باعث شدن این روز سخت و پر درد به من و شما کمتر سخت بگذرهمحبت

و اما دیشب که اومدیم خونه بابایی که رفت خوابید من موندم و شما یه عالمه خستگی

چندبار پاتو کمپرس کردم و واسه اینکه کمتر بی قراری کنی گذاشتمت تو کامیونت و تو خونه یه چرخی زدیم و یه کم توپ بازی کردیم و سعی کردم کمکت کنم تا یه کم رو پات واستی ولی تو همش میگفتی مامان درد

خلاصه که زمان قطره استامینوفنت رسید و بهت دادم و بردم تو اتاق که بخوابیم

امروز حالت بهتره و من یه عالمه خدا رو به خاطر سلامتیت شکر میکنم

 

پسندها (4)

نظرات (4)

الهه مامان سلما
18 بهمن 93 0:38
عزیزمی فاطمه جونم ۱۸ماهگیت مبارک انشالا زودتر راه بیفتی ..
زندایی جون
20 بهمن 93 17:51
ااااالههههههی بمیرم برات,حیف از فاطمه جونی نیس که دراز باشه,ایشاا... هیچوقت مریض نباشی عزیزم پاشو,پاشو شیطونیاتو ادامه بده خداروشکر به خاطر سلامتیه دوبارت
خاله عاطفه
21 بهمن 93 0:05
سلاااااااااااام خاله خوبی؟؟؟فاطمه کوچولوی عزیز خوبه مرسی بابت تبریکت لطف کردی
مامان و بابا
5 اسفند 93 12:52
فاطمه جون 18ماهگیت مبارک اینشاا.... که همیشه شاد وسربلند باشی