فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

فاطمه نازدار من

قسطنطنیه!!!!!!!!!

1393/10/16 17:06
نویسنده : مامان افسانه
632 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامانی

دخمل من این روزا تقریبا هرچی بهت میگیم میتونی تکرار کنی به جز کلمه های سخت مثل قسطنطنیهتعجب

دیروز کلاهت افتاده از سرت میگی کولا       اوپتا

یا وقتی چیزایی رو که نباید، برمیداری و من با چشم غره بهت میگم بده میدی و پشت سرش میگی ممنونخنده

وقتی هم چیزی رو میخوای قشنگ میگی بده

دیشب داری شیر میخوری یه هویی تو چشام نگاه میکنی میگی مامان میگم جااان میگی دینده بدین دبیندندندنهخندونک

قشنگ با همین مدل حرف زدن با همه ارتباط برقرار میکنی و بقیه رو هم وادار میکنی باهات حرف بزنن آخه قیافت موقع صحبت خیلی منطقیهدلخور

وقتی هم بهت غذا میدم لقمه آخر دستاتو میبری بالا و میگی الا شوک(ینی الهی شکرمحبت)

تازه صلوات فرستادن رو هم خیلی وقته یاد داری و خودت میگی صلبات    الاااااااااااا(این ینی همون الهم و.... آهنگشو میریخنده)

چادر هم که سرت میکنی و میری سجده میگی الا پر(الله اکبر)

کلیپ بالا بالا رو خیلی دوست داری و بلاخره من برات دانلودش کردم و گوشیمو میاری میدی دستم میگی بالا بالا

راستی یه چیز جالب... چند هفته پیش بهت گفتم بگو علی گفتی. گفتم بگو حسن گفتی. گفتم بگو حسین شروع کردی به سینه زدن

فدای دختر حسینی خودم بشم

یکی از خاص ترین علاقه مندیات شکلاته که خیلی هم زود اسمشو یاد گرفتی و میگی شولات

وقتی بهت میگم یه کاری رو انجام بده میگی باشه

یه چیز جالب دیگه... تو لهجه محلی شهرمون به گنجشک میگن چوغوک... مامان جون بهت گفت مثل چوغوکی تو هم مثل طوطی تکرار کردی چوچوغخنده ینی خونه رف رو هوا از این مدل گفتنتخنده

و کلی کارای شگفت انگیز میکنی که الان یادم نمیاد برات ثبتشون کنم

لباس تنت کار دست خودمه

بعله دیگه ما اینیمزیبا

 

پسندها (5)

نظرات (12)

خاله عاطفه
18 دی 93 12:40
ماشالله ب دختری خدا حفظش کنه براتونننننننننننن ماشالله خیلی نازه ب وب منم سربزنید تازه ساختم منتظر نظرای خوبتون هستم
بابای ملیسا
18 دی 93 15:41
با سلام . ضمن تبریک به خاطر داشتن وبلاگ زیبا و پر محتواتون ، خوشحال میشم تا از وبلاگ دخترم ، ملیسا ، عشق بابا دیدن کنید . ملیسا منتظر حضور سبز شما تو کلبه مجازی خودش نشسته . راستی ما رو از نظرات خودتون به عنوان یادگاری ماندگار برای آینده فرزند عزیزم محروم نکنید .
یک پیشنهاد ویژه و بیاد ماندنی برای شما
18 دی 93 18:37
دوسـت عـزیـز و گــرامـی ســلااااام دوست داری با خرید یک ساعت رولکس یک عینک ویفری شفاف را به رایگان دریافت کنی درسته ؟؟ ...شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفيف ويژه دعــوت مي کنــم با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما دوست گرامی...
خاله عاطفه
19 دی 93 18:05
سلام خاله خوبی شما؟؟ خیلی لطف کردی اومدی وبم... و نظر گذاشتی... امروز دامادی پیشمون بود وای نمیدونی چقد خوش گذشت.. جاتون خالی راستی عیدتون مبارک ... فاطمه رو از طرفم ببوسین بازم وب ما بیایین خیلی خوشحال میشم خاله با افتخار لینک شدیییییییی
خاله عاطفه
20 دی 93 13:09
سلام خوبید؟؟ آره من خیلی داماد گلی مونو دوس دارم اخه داداش ندارممممممممممم اون اومده شده داداش بزرگه... ایشالله زودتر عروسی کنن بچشون بیاد من عاشق نی نی ام
خاله عاطفه
20 دی 93 14:20
داماد ما خیلی آقاستمثه داداشه ایشاللهههههههههههههه
مامان خمبل و فنقول
20 دی 93 18:11
بابا ایییییییییول چه مامان هنرمندی
مامان و بابا
22 دی 93 17:08
سلام فاطمه گوچولو وای چه قدر این هنر دست مامانی بهت میاد چشم نخوری ایشاا...خاله جونی دست شمام درد نکنه مامانی واقعا شیکه
معصومه
26 دی 93 1:25
سلام عزیزم ممنون بهمون سر زدی
خاله زهرا
2 بهمن 93 3:44
سلام عزیزم . ماشالا خانمی شدی عشق خاله .مامان بی معرفتش مبارکه خاله شدی
خاله عاطفه
11 بهمن 93 18:47
مرسی خالهههههههههه لطف داری
الهه مامان سلما
12 بهمن 93 10:23
عزیز دلمی فاطمه جونم قربون اون حرف زدنت بشم کم با این هنرای دستت دل ما رو اب کن