فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه نازدار من

هوررررررررررررررا کامپیوتر درست شد

1393/3/21 18:05
نویسنده : مامان افسانه
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

بلاخره مشکل اتصال کابل حل شد و دیشب عمو مهدی که دست گلش درد نکنه کامپیوترمونو درست کرد و من یه عالمه خوشحالم

اصلا یه وضعی بود تو این چند ماه که کلا انگیزه عکاسی ازم سلب شده بود

و ما باز برگشتیم با کلی عکس نگفتهخندونک

بعضی عکسا که دیگه تاریخ مصرفش رد شده بود و فاطمه اینقدر اون کارو مثلا انجام داده بود که از درجه ذوق ساقط شده بود و از گذاشتنش صرف نظر میکنم ولی بعضیاش هنو به دل خودم میشینه

مثلا این

پسندها (3)

نظرات (4)

افسانه
21 خرداد 93 19:49
دست عمو درد نکنه که مارو هم خوشحال کرد
مامانی دخمل بلا
21 خرداد 93 22:52
جهت دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد , نگهم خواب ندارد , قلمم گوشه ی دفتر , غزل ناب ندارد , همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق دیوانه دلسوخته ارباب ندارد ؟ تو کجایی ؟ شده ام باز هوایی , چه شود جمعه ی این هفته بیایی ؟ به جمالت… به جلالت… دل ما را بربایی…
مهتاب
24 خرداد 93 10:22
فلبونت بشم من
الهام
24 خرداد 93 16:06
خب زودتر عموش رو دعوت میکردی دوستم.