فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

فاطمه نازدار من

دست دسی صداش میاد

1393/1/25 23:33
نویسنده : مامان افسانه
520 بازدید
اشتراک گذاری

فدای دخمل گلم بشم که با کاراش روز به روز بیشتر ما رو با لطف خدا آشنا میکنه

دخترم ، امروز هم با یه کار تازه ما رو شگفت زده و خوشحال کردی

عاشقتم

امروز خودت یاد گرفتی دست دسی کنی و تا بهت میگیم (فاطمه دست بزن...) یا برات شعرشو میخونیم که(دست دسی صداش میاد . صدای خنده هاش میاد) شروع ع میکنی به دست زدن

الان که با موبایل آپ کردم به زودی با عکسات میام

پسندها (1)

نظرات (19)

آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:59
لحظه اي درگذر از خاطره ها ، ناخودآگاه دلم ياد تو کرد ، خنده آمد به لبم شاد شدم ..هرکجاهستي دوست ، دست حق همراهت .
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 5:00
اي جونم دس دسي ميكني نفس
مامان محمدصالح جون
26 فروردین 93 20:33
از دیروز که دس دسی نازدار دیدم دلم بیشتر براش تنگ میشه
مهتاب
27 فروردین 93 9:24
الهی فداش خیلی نازن وقتی دس دسی میکنن منتظر عکسای خوشگلش میمونم
مائده
28 فروردین 93 0:01
*;%’* *%;;%’* *;%*;%’*. *;*;%;*%*, )i( ( ) خواهری گلم این دسته گل تقدیم شما. پیشاپیش روزت مبارک
معصومه
28 فروردین 93 11:10
چه خوبه که اینجایی هست و هر روز تغییرات بچه رو می شه توش ثبت کرد. آدم گاهی فراموش می کنه که چقدر برای کوچک ترین پیشرفت و تغییر بچه اش ذوق کرده !
مامان فاطمه
28 فروردین 93 17:10
جونم فدات شم نفس... عزیزم خیلی وقته از شمال برگشتیم ولی فرصت نمی شد بیام نت.دل منم براتون تنگ شده بود.منتظر عکسای طلا خانوم هستیم.راستی آپ کردما
مادر جون آبتین و آروین
28 فروردین 93 19:35
ماشالا زنده باشه ایشالا..این فاطمه خانم خوشکل هم سال نو وهم روز مادر مبارکتون باشه ایشالا که سال برآورده شدن آرزوهاتون باشه
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 5:25
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
مامان خمبل و فنقول
30 فروردین 93 19:04
آخی چقدر شیرین
ریحانه جونیییییییییییییییییییییییییی
1 اردیبهشت 93 10:02
سلام فاطمه بلهنرمند شدی خانمی از فردا باید نینیش نایم یاد بگیری که مکمل شه خداییش خوشم اومد امشبم عمه جونت داره میادااااااااااااااا
خاله زهرا
2 اردیبهشت 93 22:54
سلام افسانه خودمونیم قشنگتر از من دست دسی میکنه ندام تن
مامان محمدصالح جون
3 اردیبهشت 93 17:54
راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/mamadsaleh وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس.
مامان فاطمه
4 اردیبهشت 93 16:48
سلام دوست جونی خوبی؟کجایی؟فاطمه بلا خوبه؟
مهتاب
6 اردیبهشت 93 10:11
سلام افسانه جونم خوبی ؟کجایی؟ حالتون خوبه ؟ حلما تو یه مسابقه شرکت کرده میای بهش رای بدی(عدد5) ممنونت میشم
مامانی دخمل بلا
6 اردیبهشت 93 19:43
شاید با هم بودن به سختی تکرار شود , اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد.
مهتاب
7 اردیبهشت 93 17:04
افساااااااااااااااااااااااااااااااااااااانه جووووووووووووووووووووووووونم کجااااااااااااااااااااااااااایی؟ دلم برات تنگیده
مامان محمد مهدی
8 اردیبهشت 93 8:54
دوست دارم هرچه زودتر ببینمش دلم براش یک ذره شده دیشب یک بچه دیدیم شبیه فاطمه باز بیشتر دلم هواشو کرد
فدایی محیا
10 اردیبهشت 93 11:10
مامانی چرا نمیای پس ما شدیدا منتظریما