فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فاطمه نازدار من

اولین مروارید

1392/12/17 15:57
نویسنده : مامان افسانه
179 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازدار من

اولین مرواریدت روز 30 بهمن 92 در اومد و با سه روز بی حال تو ویکی دوشب گریه و ناله ات همراه بود گل من

ولی تا دیروز علی رقم تلاش من واسه عکس گرفتن از دندونای نازت موفق به این کار نشده بودم حتی تو خواب .ولی دیروز به زحمت تونستم یه عکس بگیرم که اونم یه ذره تار شد آخه خیلی وول میخوردی

 http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

و دیگه اینکه یه دو هفته ای میشه که دستتو به سطوح مختلف میگیری و بلند میشی و بیشتر هم میری سراغ تلوزیون که خیلی خطرناکه و ما مجبوریم پشتی جلو میز تلوزیون بزاریم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فاطمه
17 اسفند 92 15:55
مبارک باشه گلم اولین مرواریدت ایشالله با مرواریدای خوشگلت کبابای خوشمزه بخوری
مامان افسانه
پاسخ
خدا از دهنت بشنوه خاله این مامان من که فقط سوپ تو خوراک ما میکنه
مهتاب
17 اسفند 92 17:11
عزیزدلم مبارک باشه دندونای خوکشلتو قربون مامانی تو عکس انگار 2 تا دندونه درسته ایاااااااااااا
مامان افسانه
پاسخ
آره درسته دوتاست
مامان خمبل و فنقول
17 اسفند 92 22:35
مبااااااارکه وروجک خانوووووم
سمیه مامان زینب
18 اسفند 92 1:03
تازه رسیدی به درد دل من الان که زورش نمیرسه پشتی رو بندازه ولی چند ماه بعد مجبور میشین تی وی رو بچسبونید به دیوار
مامان افسانه
پاسخ
واااااااااااااااای نگو
افسانه مامان هیچکس!
18 اسفند 92 13:01
خونه ما اکه همه دکوری ها سرجاشه و هیچ بچه ای نیست که بهم بریزه البته فعلا
مامان افسانه
پاسخ
یه کلام مینوشتی غص بخور خودتو راحت میکردی دیگه
مامان محمدصالح جون
18 اسفند 92 16:49
مرواریدای قشنگت مبارک باشه عزیزم ایشاا... همه مرواریدات بی اذیت از صدف دربیان یکمی هم شیطونیاتو کم کن نازدار بابا
افسانه مامان هیچکس!
19 اسفند 92 0:30
الهی بگردم ناراحت نشو دوست عزیزم. بالاخره یه روزی این روزا قسمت ماهم میشه باز اون موقع بچه شما بزرگ شده و دل ما میسوزه
خالهـ نفیـ3
20 اسفند 92 16:46
عسیسممممم ... نازدار ما دندونای بالاشم داره در میاد عین ِ خواهره من اونام پشتی میذارن
مامان افسانه
پاسخ
خنده داره؟ ایشالله سرت بیاد
مطهره
28 اسفند 92 13:04
سلام عزیزم چه دختر نازی خدا ببخشتش پیش منو شوهری هم بیا خوشحال میشیم ما هم در آستانه عروسی هستیم شیش فروردین عروسی داریم واسمون دعا کن