فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

فاطمه نازدار من

گوشواره طلا.شیطونیات

1392/11/28 17:54
نویسنده : مامان افسانه
609 بازدید
اشتراک گذاری

ٌدختر قشنگم مبارکه

تا حالا گوشواره های نقره ای که برات گرفته بودم تا گوشات نقره ساب بشه و عفونت نگیره گوشت بود ولی دیشب با گریه شما گوشواره های جدیدتو که هدیه مامان جون طیبه بود رو تو گوشت کردم و اینگونه بود که شما اولین گوشواره طلاتو در آستانه عید افتتاح کردی

اینم عکساش:البته قبل از اینکه تو گوشت کنم بس که ذوق داشتم یادم رفت عکس بگیرم واسه همین شب که خواب بودی ازت عکس گرفتم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

و اما جیگر مامان این روزا از بس شیطون شدی آسایش واسه مامان نذاشتی هنوز که چهار دست و پایی میکنی اینجورییی وای به حالی که راه بیفتی الان دائم باید از جلو میز تلوزیون و بخاری و آشپزخونه جمعت کنم نفس مامان

اینا یه چشمه شه

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

من نمیدونم اونجا چی میخوای که همش مثل پیشیا میری اون زیرکلافه

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

کلا دخترم توی دوربین نگاه کنه مثل مهران مدیری بوووووووووووودنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله زهرا
28 بهمن 92 21:30
سلام عزیز خاله. دست مامان طیبه درد نکنه چقد ناز شدی طلا . شیطون و ببین بخورمش
مائده
29 بهمن 92 11:27
عزیز دلم مبارکت باشه
مامان افسانه
پاسخ
ممنون
مهتاب
29 بهمن 92 14:41
وای چه خوشگلن مبارکت باشه عزیزدلم ما که هنوز گوشای حلما رو سوراخ نکردیم میترسم طاقت گریه کردنشو ندارم
مامان افسانه
پاسخ
چشات قشنگ میبینه عزیزم
الهام
30 بهمن 92 15:20
مبارک باشه فاطمه جونم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله جونی از دور میبوسمت
مامان عسل
1 اسفند 92 9:55
مبارکت باشه عزیزم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون عسل جووووووونمو ببوس
مامان عسل
1 اسفند 92 9:55
خیلی دلم براتون تنگ شده بود
مامان افسانه
پاسخ
ما هم همینطور خیلی خیلی هم تنگ شده
مامان عسل
1 اسفند 92 9:56
فدات بشم شیطون خانم . خوب کاری می کنی که به همه جا سر می زنی
مامان افسانه
پاسخ
ایشالله به زودی عسل جونم راه میفته
♥مامان متین جون♥
1 اسفند 92 21:24
مبارکه چه خوگشله
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله چشات قشنگ میبینه
مامان آیدا
1 اسفند 92 23:42
مبارکت باشه خیلی خوشگله گوشواره هات
مامان افسانه
پاسخ
قابل شمارو نداره
مامان آیدا
1 اسفند 92 23:43
راستی افسانه جون هرروز برای دخترمون اسفند دودکن هزارماشالله خیلی زود راه افتاده
خالهـ نفیـ3
2 اسفند 92 12:18
گوشواره هاش خیلی نازهههه...من میخواستم گردنبندش ُ بگیرم (: بووووس به این دخمل ِ شیطووووووووون :×××
مامان فاطمه
2 اسفند 92 17:03
مبارکت باشه خاله جون خیلی خوشگله گوشواره هات.شیطون بلا رو ببین اون زیر چی می خوای خاله؟ مامانی خصوصی هم داری
مامان افسانه
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه خاله جون
محمدصالح جون
3 اسفند 92 12:25
عمه جون یادته به وبلاگم میومدی،نظر میذاشتی :کی نی نی من از این شیطنت ها داره تا ازش تو وبلاگش بگم حالا این دخمل نازدار ،داره شیطنت شروع میشه
زندایی جون
3 اسفند 92 12:27
ماشاا... داره این نازدار خوشمزه تر میشه از دسترسم دور نگهش دار و مواظبش باش تا یهویی نخورمش
مامان محیا
4 اسفند 92 22:25
گوشاشو ببین چ نازه ایشالا مبارکت باد.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 1:34
اي جونم شبيه گوشواره هاي اواست..... دستشون درد نكنه ..... مباركت باشه عزيزم
مامان افسانه
پاسخ
ممنون
بهترین بابای دنیا
12 اسفند 92 0:34
ای جان ماشالله چه گوشواره های قشنگی. مبارک باشه کوچولو
مامان افسانه
پاسخ
ممنون