فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

فاطمه نازدار من

هنر های مامانی و غذای نازدار

1392/11/11 0:06
نویسنده : مامان افسانه
209 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

بعد از اون شکلکای جور و واجور موقع خوردن فرنی و اعصاب خوردیای من و تو برای پاشیدن فرنی به اطراف توسط حضرت عالیعصبانیتصمیم گرفتم که فعلا با فرنی بای بایبای بای کنیم و بریم سر یه غذای خوشمزه تر به اسم سوووووووووووووووپ.

خوشبختانه واسه روز اول (11/10)خوب بود و دو قاشت رو هم صبح و هم بعداز ظهر خوب خوردی(ماشالله)تشویقهورا

فدات بشم که مثل خودمی و غذاهای شیرین به مذاقت خوش نمیاد

اینم آخرین قاشق سوپ

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

راستی: امروز چهار دست و پاییت پیشرفت کرد و دیگه دستاتم بعد پاهات حرکت میدی

 

یه حس خوبی داره دیدنش!

(آخه تا حالا ژست چهار دست و پایی رو میگرفتی ولی واسه حرکت به جلو خودتو پرتاب میکردی)

بگذریم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

و اما جونم برات بگه این روزا مامانت هنرش گل کرده و هی هوس درست کردن چیزای جدید میکنه و غذاها رو هم خوشگل میکنه میاره سر سفره

امروز تو وبلاگ زینب جون دیدم سمیه جون نوشته ژله خاکشیر درست کرده و منم دلم ژله خاکشیر خواست واسه همینم دستورشو از اینترنت گرفتم و تو فاصله ای که بابایی رفته بود آخرین امتحان این ترمو بده و شمام خواب بودی دست به کار شدم و درستش کردم

ژله قشنگیه اینم عکساش، البته اون جوری که میخواستم نشد ولی واسه بار اول خوب بود

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمیه مامان زینب
11 بهمن 92 0:25
به به خانوم هنرمند شدی؟؟؟؟؟؟ خوشحالم که خوب در اومده من خیلی به آشپزی وشیرینی پزی علاقه دارم حیف که با وجود زینب خیلی سخته ونمیتونم از این هنرا در وکنم
مامان افسانه
پاسخ
من تا حالا بیشتر هنرمو صرف خطاطی و نقاشی میکردم البته گاهی شعر هم میگفتم ولی جدیدا به هنر در خانهعلاقه مند شدم
مهتاب
11 بهمن 92 1:29
به افتخار مادر هنرمند و نی نی خوش غذا
مامان فاطمه
11 بهمن 92 17:54
به به عجب ژله ای دل منم خواست خوووقربون این دخملی که سوپ دوست داره ما اومدیم با دو پست جدید برو حالشو ببر
خاله زهرا
11 بهمن 92 18:54
ا وا خانم هنرمند شده حالا که انقد هنرمند شدی ژله مغزیجاتم درست کن خوشمزس
مامان عسل
11 بهمن 92 23:38
مامانی سعی کن فرنی رو بدون شکر درست کنی تا به شیرینی عادت نکنه.
مامان افسانه
پاسخ
فرنی که فعلا دیگه بهش که عادت کنه فاطمه مثل خودم فک کنم اصلا شیرینی دوست نداره
مامان عسل
11 بهمن 92 23:38
خدا رو شکر که فاطمه جون سوپ دوست داره
آدرینا
12 بهمن 92 13:59
به به چه با سلیقه
مامان عسل
12 بهمن 92 14:59
خانمی خصوصی
افسانه مامان هیچکس!
13 بهمن 92 20:17
آفرین به این همه سلیقه طرح قالبت چقدر آشناست!آفرین به این ابتکار عمل
مامان افسانه
پاسخ
بهله دیگه قالبمم دست سازه