فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه نازدار من

اولین غذا فررررررررررررررررنی

1392/10/26 14:11
نویسنده : مامان افسانه
264 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

امروز یکی دیگه از اولیناتو تجربه کردی

اولین غذای کمکی که فرنی بود و برای شروع فقط یک قاشق مربا خوری بهت دادم

فک کنم زیاد خوشت نیومد آخه هی میدادی بیرون و قیافه تو یه جوری میکردی

بی صبرانه منتظرم که وقتی برسه که بتونم از غذاهای خودمون بهت بدم عزیزم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

راستی بلاخره امروز دسر پاناکوتای انار رو از اینترنت گرفتم و درست کردم

خوشمزه شده بود البته من چون چوب دارچین تو خونه نداشتم نزدم بازم خوشمزه بود

اینم عکسش

البته این جلویی ژله اناره و اون یکی پاناکوتای اناره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان عسل
27 دی 92 0:06
فرنی خوردنشو
مامان عسل
27 دی 92 0:07
مامانی من عسلو می خوابونم و بهش فرنی میدم خیلی هم دوست داره و می خوره
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 دی 92 0:10
عزيزم نوش جونتتتتتت
خاله زهرا
27 دی 92 2:45
ای جونم فداش بشم ماشالا مث مامانشه
مامان محمدصالح جون
27 دی 92 12:03
این بلا با کاراش دل همه رو برده غذا خوردنشو ببین غذاهاتو بخور عزیزم تا مامان با شوق بیشتری برات غذای خوشمزه درست کنه
مامان افسانه
پاسخ
آره امروز دختر خوبی بود و غذا شو خورد دیروز خودم بد درست کرده بودم آخه خودمم از مزه فرنیش خوشم نیومد
افسانه مامان هیچکس!
27 دی 92 13:29
مامانی من خیلی فرنی دوست دارم قول میدم دفعه دیگه همشو بخورم
مامان افسانه
پاسخ
نه بابا امروز همشو خورد فک کنم دیروز من ناشیانه درست کرده بودم آخه واسه خودمم خوشمزه نبود
مامان فاطمه
28 دی 92 16:28
نوش جونت اولین فرنی...
مامان فاطمه
28 دی 92 16:30
به به مامانی هنرمندپاناکوتاتو برم من...
مامان افسانه
پاسخ
ممنون ممنون بهله دیگه ما اینیم
ماما ن آیدا
29 دی 92 1:31
مبارکه خداکنه روزی بیاد نی نی هامون برای نی نی هاشون فرنی درست کنن وماهم زنده باشیم
الهام
29 دی 92 13:16
الهی قربونت برم منم نی نی میخوام.