فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه نازدار من

یه روز خوب با پسرخاله های خوب

1395/4/23 5:49
نویسنده : مامان افسانه
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام

اول از همه علت آپ نکردنمو بگم. ورای تنبلی تو این کار دو سه بار اومدم یه عالمه از وقایع تایپیدم که متاسفانه با زدن یه کلید اشتباه همش میپرید و دیگه خدایی از مزه میفتاد برام

الان توضیحام قانع کننده بود؟😆😆

القصه....

از اول هفته خواهر زاده های گلم،محسن و محمد امین که قد یه دنیا وستشون دارم و تو دیار غربت زندگی میکنن واسه اولین بار تو عمر سیزده و نه ساله شون تصمیم گرفتن با مامان و باباشون برنگردن شهرشون و پیش ما بمونن

خلاصه

از اول هفته که یا من خونه مامان جون بودم یا بچه ها رو میبردیم پارک تااا دیروز که سه شنبه بود دعوتشون کردم خونه مون و رفتم دنبالشون و همراه مامان گلم قدم رنجه کردن و اومدن خونه مون

به من و فاطمه که خیلی خوش گذشت امیدوارم به گلای خاله هم خوش گذشته باشه

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان و بابایی دخمل بلا
25 دی 95 16:42
برای من قانع کننده بود .... چون برای منم پیش آمده و خیلی ضد حالهههههه