فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

فاطمه نازدار من

پیشرفتات تاااااااااا امروز

1394/10/14 14:35
نویسنده : مامان افسانه
411 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی من

انقدرررررررررررررر شیرین کاریات و حرفات زیاده که بخوامم یادم نمیاد همشو بنویسم

ماشالله

بهتره بگم کاری دیگه نمومده که ما بتونیم انجام بدیم و شما نتونی

الان سه تا شعر بلدی بخونی

1)شبا که ما میخوابیم

آقا پلیسه بیداره

...

2)یه دل دارم حیدریه

عاشق مولا علیه

...

3)توپولویم توپولو

صورتم مثل هلو

...

و فعلا سوره توحید رو بلدی بخونی

و یه حرفای بزرگ بزرگی میزنی که من فقط مثل مهران مدیری باید توی دوربین نگا کنمتعجب

خودت بلدی لباساتو بپوشی

و یه کاری که من و بابایی خیلی دوست داریم اینه که با ما میای نماز میخونی

درست حرکات ما رو انجام میدی

همین که توی ماشین میشینیم میگی بابا حسین لبیک بزارمحبت

تو خونه هم که همش قوربون صدقه من میری

هی میگی مامان دوستت دارم

فدات بشم من

خوشگلم

نفسم

عسلم

منم هی کیف میکنمبوس

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقتم هوارتا

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

سمیه
27 دی 94 1:54
سلام مامان تنبل چه عجب بالاخره وبتون رو آپ کردین دلمون واستون تنگ شده بود امان از دست شبکه های اجتماعی به ماهم سر بزنید .
مامانِ خمبل و فنقول و فسقل
4 بهمن 94 12:18
ماشالا چه بزرگ شده خاااانوووووم شده
شولولو
20 بهمن 94 21:14
ماشالا به این دخمل ناز نازی آفرین فاطمه جونم،داری کم کم از محمدصالح جلو میزنی ها !!!