فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

فاطمه نازدار من

دلنوشته دخترانه

1394/1/11 0:10
نویسنده : مامان افسانه
603 بازدید
اشتراک گذاری
باباجون سلام این روزا مثل هر سال این موقع بیشتر از هر وقت دیگه ای دلتنگت میشم یاد اون عید آخر و اون مسافرت لعنتی و ده فروردین و.... دلتنگتم بابایی مهربونم وقتی پر کشیدی به آسمون من یه دختر 12 ساله بودم که بیشتر از هروقت دیگه ای نیاز به وجود پدرانه ات داشتم نیاز به محبت پدرانه و نوازش های پدرانه ولی .... طفلی مامان که جدای از غم نبودنت و تنها شدن خودش واسه ما انصافا هم پدری کرد وهم مادری بابایی موقع رفتنت به بهشت من همش 12 سالم بود و حالا خودم مادر یه دخترم چقدر دلم میخواس تو لحظه لحظه های شیرین زندگیم کنارم بودی ولی حیف خواستم امشب شب سالگرد عروجت به ملکوت گوشه ای از دردل های دخترانه مو بنویسم تا بلکه از بار دلتنگیم یه خورده کم بشه برای شادی روح پدرم و برادرم و خواهرزاده عزیزم صلوات
پسندها (2)

نظرات (4)

شيك پوش
11 فروردین 94 14:17
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
الهه مامان سلما
14 فروردین 94 2:30
خدا رحمتشون کنه کندی دلمو افسانه..انشالا خدا شما رو برای فاطمه جونم و اونو برای شماها حفظ.کنه
خاله زهرا
15 فروردین 94 2:01
اللهم صل علی محمد و ال محمد خدا رحمتشون کنه
مامانِ خمبل و فنقول
16 فروردین 94 23:05
خدا رحمتشون کنه