فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

فاطمه نازدار من

یه اتفاق جالب

1393/6/31 12:21
نویسنده : مامان افسانه
291 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه نازم

ای دخمل بلا

پریروز یه کار بد کردی و بعدش یه کار جالب!

ظهرا که بابایی میخواد بخوابه توی ووروجک همش میخوای خودتو بندازی رو شکمش یا بشینی رو سرشخندونک

اما من به عنوان یک مادر نمونهخندونکو همسر وظیفه شناسخندونک دائم شما رو از یه میلیمتری بابایی جمع میکنم و نمیزارم این کارو بکنی

چنااااااااااااان ذوقی میکنی وقتی از دستم در میری و به سمت بابایی که خوابه میرررری....

القصه...

پریروز بابایی به حرفم نکرد و به جای خوابیدن روی تخت توی اتاق اومد وسط هال خوابید

سه چهار باری بابایی رو از دست تو نجات دادم ولی..........

دفعه آخر فقط چند ثانیه چشم ازت برداشتم که یه هویی دیدم فاصله میلیمتری بابایی هستی و تاااااااااا منو دیدی که بلند شدم بگیرمت با هیجان فرررررررراووووون خودتو پرت کردی رو شکم بابایی و رنگ از رخسار من پرید آخه بابایی رو خوابش حساسه

طفلکی بابایی چنان وحشت کرد و از خواب پرید که....

ولی اینقدر بهت علاقه داره که هیچی نگفت

ولی من که ازت خیلی ناراحت شده بودم باهات قهر کردم و تو فورا متوجه شدی

هی میومدی و دستاتو باز میکردی که بغلت کنم

منم بهت گفتم برو بابایی رو بوسش کن و بگو ببخشید تا بغلت کنم

در کمال تعجب من و بابا رفتی سمت بابا و صورتتو خم کردی رو صورتش و به زبون خودت حرف زدی و دوباره اومدی پیش من تا بغلت کنم

آخه تو مگه چند سالته که اینا رو اینقدر خوب میفهمی دختر مامان

عاشقتم

پسندها (4)

نظرات (12)

الهه مامان سلما
31 شهریور 93 15:04
اواااا، من میگم نیستی صبخ تا حالا گوشیت چش شده مگه، دست محسنه؟
خاله زهرا
1 مهر 93 4:18
♥پرنیان♥مامان متین
2 مهر 93 13:13
آخییییییییییی نازی خاله آفرین ب این دخمل فهمیده
مامانی دخمل بلا
4 مهر 93 12:40
سالروز پیوند دو نور آسمانی , حضرت علی علیه السلام و جضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رو تبریک عرض میکنم ....
مامان خمبل و فنقول
5 مهر 93 14:49
وااااااااااای خدا هیچ کسو اینطوری از خواب بیدار نکنه
سمیه مامان اسماء کوچولو
7 مهر 93 11:31
ای بلا اسماء هم دقیقا اینطوریه تقصیر خود باباهاست نمیرن تو اتاق خواب بخوابن
مامان فاطمه
7 مهر 93 17:17
سلام مامانی مهربون فاطمه جون خوبی خواهری؟چه خبرا؟از دست این وروجکا یه ماچ گنده از طرف من از فاطمه بلا بگیر
مامانی و بابایی دخمل بلا
12 مهر 93 16:47
خدایا ، قبله ام ، سجاده ام , حرف دلم , آخر تویی تو خدایا , معبد و معبود دنیا و سر شوریده ام , آخر تویی تو ********************* عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . . عید قربان بر شما مبارک ....
mina
13 مهر 93 10:30
ای جونم چه نازه دخترتون ماشالله خدا حفظش کنه...مامان مهربون اگه میخواین بچه ی نازی و خوشگلتون اتاق شیک و تک داشته باشه از وبلاگ منم دیدن کن.... مرسییییییی