فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

فاطمه نازدار من

در راستای هدایای تولد

1393/6/2 17:13
نویسنده : مامان افسانه
345 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل من

آخر هفته پیش تولد محمدصالح جون بود ه ما از همینجا میگیم

تولدت مبارک محمدصالح جون

دایی جون بزرگه از مشهد اومده بودن و این وسط ما رو هم کلی شرمنده کردن با هدیه نقدی شون

زن دایی جون دایی جون محمدمهدی و محمد حسین عزیزم ممنونیم از لطفتونمحبت

و اما...

دیروز عمه جون بابایی از تهران اومده بودن و از اونجایی که همیشه به ما لطف دارن واسه تولد شما هدیه گرفته بودن اونم چه هدیه هایی البته دختر عمه های عزیز هم هم سلیقه بودن تو گرفتن این هدیه ها دستتون درد نکنه

من به عنوان مادر بچه کلی ذوق مرگ شدم هااااااااااخندونک

اصن عکسا گویای همه چیزه

اینجا وقتیه که عمه جون کادو رو بهت داده بود و شما از ذوقت هی با خودت راهش میبردی

مام داغ داغ تنت کردیم

واقعا دست همگی درد نکنه سلیقه تون عالی بوووووووووووووود

 

پسندها (3)

نظرات (6)

الهه مامان سلما
2 شهریور 93 18:29
الهی من قربون ذوق کردنت برم عروسک خانوم انصافا هم خوشگلن و بهش میان...مبارکاااا
ریحانه جونیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
3 شهریور 93 9:28
چقدر ناز شده خدایی از این به بعد هر چی لباس خواست بدین من بخرم خودم تو شوکم از سلیقه معرکم مبارکش باشهههههههههههههههههههههههههه
مامان باران
3 شهریور 93 18:15
سلام مامان فاطمه.دختر من تقریبا یک ماه از فاطمه شما بزرگتره. باران هم ماه رمضان دنیا اومد. دختر نازی داره. تولدش هم مبارک. البته انگار خدا رو شکر دخترت راه میره اما باران هنوز راه نمیره...!!!و تنبل تشریف دارن...!!! این رو هم بگم که باران حسابی بد غذاست و بسختی غذا میخوره و نمودار رشدش منفی شده!! فعلا حسابی درگیریم با غذاخوردنش!!امیدوارم فاطمه خانم نفس خوب غذاشو بخوره. وقت داشتی به وبلاگ باران سربزن. خوش باشین
♥پرنیان♥مامان متین
6 شهریور 93 18:36
http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14092338379.jpg
♥پرنیان♥مامان متین
6 شهریور 93 18:37
♥پرنیان♥مامان متین
6 شهریور 93 18:37
مبارکه