فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فاطمه نازدار من

خوابیدنت را دوست دارم،دوست دارم

1393/4/2 10:36
نویسنده : مامان افسانه
502 بازدید
اشتراک گذاری

مادرا میدونن وقتی بی دردسر و بدون غرغر بچه میخوابه چه لذتی داره

ینی لذتش از خوردن ته دیگ سیب زمینی ماکارونی هم بیشتره هاااااااااااااااااخندونک

ما هم تا حالا از این لذت بی بهره نبودیم و بعد از پنج دقیقه که فاطمه بی سر و صدا و میشده و ما هم سخت مشغول ار خونه بودیم سر میچرخوندم و با صحنه ای مواجه میشدم که بعدش با قوربون صدقه های مادر بچه(خودم) همراه بود

 

دیدن این دوتا صحنه که کلی الهی بمیرم و الهی فدات بشم داشت

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

الهام
2 تیر 93 13:22
اخی چقدر بامزه ....خیلی دوست داشنی هستش
الهام
2 تیر 93 13:23
اخی چقدر بانمک.....خیلی دوست داشتنی شده تو خواب
مامانی و بابایی دخمل بلا
2 تیر 93 20:59
سلاااااااااااااااام مامانی گل و مهربون فاطمه جونم عزیزم واقعا وقتی این وروجکها راحت و بی دردسر خوابشون میبره چه کیفییییییییییییییییییییییی داره , من که ذوق مرگ میشممم قربون خوابیدنت خاله جون . پیراهنات هم خیلی نازننننننننن , مبارکه , زیارتتون هم قبول , خوش به سعادتتون .
مامان افسانه
پاسخ
ممنون خاله فاطمه جونمو ببوس
خاله زهرا
4 تیر 93 3:09
سلام دوست عزیزم اخه بچه به این ارومی داری دیگه خواب و بیداریش فرقی نداره که عاشق عکس اخریتم عزیز خاله
مامان فاطمه
5 تیر 93 12:12
عزیزم فدای خواب معصومتدوستون دارم
مهتاب
7 تیر 93 12:36
اخ الهی قربونت بشم گلم دلم ضف رفت واست کمرش درد نگیره مامانی