فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه نازدار من

نازداری که برای به دنیا اومدنشم ناز کرد

1392/8/9 23:43
نویسنده : مامان افسانه
258 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر گلم

هرچند بعد از به دنیا اومدنت شدی : نازدار ، اما واسه دنیا اومدن اساسی ناز داشتی و حتی یک روزم از تاریخ سونوگرافی که شونزدهم مرداد بود دیرتر به دنیا اومدی ولی بلاخره بعد از کلی درد شیرین و انتظار وصف نشدنی روز آخر ماه مبارک رمضان به دنیا اومدی و زندگی عاشقانه من و بابایی رو یه رنگ جدیدی از عشق بهش پاشیدی...

بله فاطمه خانم ، شما تو ماه محرم مهمون دلم شدی و آخر ماه رمضون مهمون خونمون ، چه پاقدم با برکتی داشتی که بعد از دوازده ساعت درد و انتظار به دستان هنرمند خانم عنابستانی قدم رو چشم ما گذاشتی خوش اومدی

عاشقتم دخترم تولدت مبارک

این عکسو چند دقیقه بعد از تولدت بابایی ازت گرفته

از همون اولم از همه بچه هایی که موقع تولد دیده بودم خوشکل تر بودی نانزم

 

و اما اینم عکسیه که روز تولدت تو بیمارستان خودم ازت گرفتم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زندایی جون
7 آبان 92 11:54
وای،مبارک باشه قشنگ من بالاخره به جمع نی نی وبلاگی ها پیوستی واقعا نازداری مخصوصا الان بیشتر ناز میاری که دلمون برای خنده هات تنگ میشه اگه یه روز نبینیمت اون روز شب نمیشه ایشاا... خدا برای مامان و بابای گلت نگهت داره
زندایی جون و محمدصالح
7 آبان 92 12:04
یه دفعه دیگه نظر میزاریم
فک کنم نظر قبلی نابود شد
نازدار جون به جمع نی نی وبلاگی ها خوش اومدی
دلمون برای خنده هات تنگ شده
قربون اون نازت بشم
مامانی از طرف ما یه ماچش بکن


مرسی از لطفت زن دایی جون ایشالله بزرگ بشم جبران کنم
شما هم محمد صالح جونو ببوس