فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

فاطمه نازدار من

سخت ترین پروژه جیییییییییییییییش

1394/10/13 14:35
نویسنده : مامان افسانه
380 بازدید
اشتراک گذاری

بعله دیگه خانم بودی خانم تر شدی فاطمه خانوم

شروع پروژه مون از اواسط مهر بود که دیگه حس کردم قشنگ متوجه میشی

هفته اولو با پوشک بردمت دستشویی ولی از هفته دوم یه هویی پوشکو جمعش کردم و کلا شبا هم حتی پوشکت نکردم و موفقیت آمیز بود خدا رو شکر

این وسط دهه محرم بود که مامان جون گفت میری حسینیه باید پوشکش کنی و من میترسیدم دوباره عادت کنی که خدا رو شکر کلا تو پوشک جیش نمیکردی

البته الان چون بعد چند ماه دارم مینویسم زیاد از مشقات راه یادم نیست

فقط یادمه دهه محرم تا چراغا خاموش میشد الکی میگفتی جیش دارم و منو چندین بار میکشوندی دستشویی و دریغ از یه قطره

فقط دیگه وقتی میومدم تو مجلس عذاداری یاالله های آخرشو میرسیدم

ولی مطمینم خدا میبینه اینارو

آخه گاهی خیلی دلم میسوخت

خلاصه که الان دیگه ماشالله کاملا میشه بهت اعتماد کرد آخه از خودم بیشتر نگه میداریخندونک

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتممحبت

هویجوری هوس کردم یه عکس از هشت ماهگیت ینی نوروز اولت بزارمچشمک

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سیما
16 بهمن 94 12:52
وای چه نی نی تپولو و نازیلپات رومن بخورم