فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه نازدار من

تولد تولد تولدت مبارک

1394/5/17 9:36
نویسنده : مامان افسانه
625 بازدید
اشتراک گذاری

جشنجشنجشنجشن

گلدونه من

تولدت مبارک

دختر نازم

عزیز دلم

دو ساله که پا به پات دارم زندگی میکنم

درست مثل خودم احساسی هستی

الان مثل خودمون دیگه حرف میزنی ماشالله

همه از شیرین زبونیت میخوان بچلوننت

کارای بزرگ بزرگ میکنی طوری که دهن همه باز میمونه و البته شیطونیای بزرگ بزرگ

ینی الان من ده صفحه هم که تایپ کنم نمیتونم وصف فضولیا و شیرین کاریاتو بنویسم فقط اونایی که باهات زندگی میکنن میدونن چه اعجوبه ای هستی ماشالله

خلاصه که تو این دو سال کنار همه سختیاش من و بابایی طعم شیرین تر از عسل زندگی رو چشیدیم

جشن تولدت رو چون میخواستیم خاله جونی هم از مشهد بیاد انداختیم آخر همین هفته ایشالله

 

امروز همراه تولدت دوتا مناسبت دیگه هم هست که من بابت دو تاش خوشحالم

اولیش تولد محمد مهدی پسر دایی جونه

عمه جووووووووووووونم تولدت مبارکبوس

 

دومیش که امشبه عقدکنون خاله زهرا(دوست من) هستش که بعد از سالها فراغ به آقاشون میرسه که من از ته دلم خوشحالم

زهرا جونم دوست گلم ازدواجت با عشقت مبارکت باشه عزیزممحبت

 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامانِ خمبل و فنقول و فسقل
17 مرداد 94 18:57
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارکههههههههههههههههههههههههه