فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

فاطمه نازدار من

ک مثل ...

1394/1/29 14:09
نویسنده : مامان افسانه
848 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازدار من که الان شدی پسر نازدارسوال

نمیدونم از کجا شروع کنم ولی....

بعد از کلی کش و قوس مبنی بر ماشین کردن موهای نرم و نازکت که از زمستون پارسال از من اصرار و از بابایی... بلاخره بنا بر این شد که صبح شنبه ینی 29 فروردین 94 با باباجون ببریمت آرایشگاه و خووووووووب موهاتو کوتاه کنیم

بعد دیشب با بابایی شروع کردم به صحبت که ببین موهاش یکدست نیس و دائم به هم ریخته ست و همیشه حتی وقتی موهاشو آب و شونه میکنیم مثل شلخته هاس بچم

یه هویی نمیدونم چی شد که نفوذ کلامم یه هویی(تاکید میکنم یه هویی) رفت بالا و بابایی گفت نمیخواد ببرینش آرایشگاه خودم کچلش میکنمتعجب

هیچی دیگه پدری که از پاییز و زمستون پارسال پافشاری میکرد رو اینکه دخترش نباید کچل بشه خودش با دستای خودش با ماشین دختر یکی یه دونه شو کچل کرد

و این گونه بود که شما 94.1.28 کچل شدی

بهت میاد هاااااااااااااا

الهی بگردمت دیشب که آخر شبی تو حموم داشتیم کچلت میکردیم میگفتی: شونه. فک میکردی داریم خرمنخندونک موهاتو شونه میکنیم

بعدا که کچل شدی میگم کو موهات؟ دست میکشی رو موهات میگی: نیس

عکسا تو ادامه مطلبه ها...

قبل از عمل

 

حین عمل

 

بعد از عمل

توسط دستان هنرمند دکتر پدرررررررخندونک

این لباس خوشگل تنت سوغاتی دایی احمد و زن دایی جون از کربلاست هااا

ممنونمحبت

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان محمدصالح جون
1 اردیبهشت 94 21:44
فدای نازدار که همه جوره نازداره واااای چقد خوردنی شدی یه گاز گنده از لپات
معصومه
5 اردیبهشت 94 12:13
چه بامزه شده . روشش جواب میده فقط... یه مدت گوشواره هاشو دربیار
مامان زهرا
9 اردیبهشت 94 11:49
اااای جااان عزیزم . سلام مامانی عزیز خوشبحالت که دلتو به دریا زدی و موهاشو ماشین کردی من که هی دست دست کردم از اخر هم حیفم اومد موهاشو بزنم خدا حفظش کنه
سمیه مامان زینب
22 اردیبهشت 94 0:43
سلام افسانه جون چکار کردی بالاخره دخترت رو از جیش گرفتی ؟؟من تازه شروع کردم ولی اصلا نمیتونم
مامان و بابایی دخمل بلا
28 تیر 94 15:06
همیشه دعا کنید که : چشمانی داشته باشید که بهترینها را در آدمها ببیند ... قلبی که خطاکارترنیها را ببخشد ... ذهنی که بدی ها را فراموش کند و خوبی های دیگران را به یاد داشته باشد ... و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را از دست ندهد ... ......... عید فطر مبااااااااااارکککککککککککک