فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه نازدار من

تولد عشقم سلما

1393/12/10 14:35
نویسنده : مامان افسانه
558 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جون

دیشب میدونی تولد کی بود؟

تولد دختر یکی از بهترین دوستای مامانی، سلمای نااااااااااااااازم که دو ساله شده

حیف که کلیومتر ها ازمون دورن

کاش پیشمون بودن و از نزدیک تولدشو تبریک میگفتیم

ولی اشکال نداره از همین جا تبریک میگیم دوتایی مطمئنم خاله الهه عزیز تبریک مجازی ما رو هم قبول میکنه بس که مهربونه

گل من سلمای عزیزم

 

تولدت مبارک

 

برات تو این روز قشنگ بهترین ها رو آرزو میکنم عزیزم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

این گلام هدیه مجازی ما به سلما

پسندها (2)

نظرات (3)

الهه مامان سلما
10 اسفند 93 15:02
الهههههی واقعا سوپرایز شدم افسانه عاااالی بود اجی بهتر از این.نمیشد من و سلما از همین دور دورا روی ماهتونو میبوسیم و میگیم که عاشقتونیم مامان و دخمل مهربون
الهه مامان سلما
10 اسفند 93 15:03
افسانه کجایی خیلی دلتنگتیم...خییییلی
محمد
10 اسفند 93 19:17
مهم اینه که حراج واقعی باشه... نظافت منزل شب عید با سطل و طی چرخشی یونیک کیفیت اعلا به قیمت پخش عمده فقط 125,000 تومان قیمت های مارو با سایر مراکز فروش مقایسه کنید و این فرصت محدود حراج رو از دست ندید ...