فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه نازدار من

وقتی دوماه نیومدیم

1393/10/11 16:22
نویسنده : مامان افسانه
458 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان سلام

دوستای گلم سلام

همگی سلام

زندگی سلام

سلاااااااااااااام

بیشتر از دو ماهه که نشده بیام اینجا و کارای نابغه مامانو ثبت کنم بزرگترین دلیلشم فضولی دختر مامانه که چند وقته یاد گرفته بیاد و سیستمو خاموش روشن کنه

بله فاطمه خانم  این روزا خیلی زرنگ شدی ماشالله

حرفای شیرینی میزنی و دل همه رو بردی با کارات

البته فکر نکنی من از ثبت لحظات و پیشرفتات غافل بودم هاااا نه

تو دفترم همه رو نوشتم

و الان  از حوصله اینجا خارجه که بخوام همه شو بنویسم

ولی دلم میخواد اینجا هم برات بنویسم چون خیلی چیزا اینجا  هست  که تو دفترم نشده  بنویسم

چندتا از حرفای نابتو که بخوام بنویسم

جمله آب بده

طاووس

ان شالله

ممنون

عموجان

الو سلام که اینو با لحن خیلی جالبی وقتی گوشی رو برمیداری میگی

دیگه از همینا ببین چقدر از نظر کلامی رشد داشتی ماشالله

 

پسندها (5)

نظرات (4)

الهه مامان سلما
12 دی 93 19:56
به به سروکله ی مادرودختر پیداشد!! مادر به این تنبلی دخمل به این اکتیوی
مامان ندا
13 دی 93 11:19
سلام خیلی به وبلاگتون میومدم که ببینم پست جدید گذاشتین یا نه...ولی... خوشحالم که اومدید..فاطمه جونو ببوسید.. راستی خاله شدنتون هم مبارک پیش ماهم بیاید
مامان افسانه
پاسخ
سلام خاله ممنون که پیش ما میاین و اییییییینقده بهمون لطف دارین
مامان و بابا
14 دی 93 12:25
به به چه دخمل خوشگلی چه قدر هم این لباسا بهت میاد خاله جون با این لباسات زمستون بهاریش کردی. خدا حفظش کنه
مامان افسانه
پاسخ
ممنون که پیش ما اومدین
مامان خمبل و فنقول
20 دی 93 18:16
ایشالا همیشه سلامت باشید چه لبااااس خوشششگلی