فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

فاطمه نازدار من

شیطنت های دهه اول و مهر نوکری آقا

1393/8/14 0:07
نویسنده : مامان افسانه
554 بازدید
اشتراک گذاری

دختر حسینی من

امروز روز عاشورا و آخرین روز از دهه اول اول محرم بود

همه ی سال منتظر محرم و عشق بازی با روضه های اربابیم و امسال من از ترس شیطنت های بی حد و اندازه شما تا چهارم محرم هیات نرفتم و شب چهارم دیگه دلم خیلی شکست که نمیتونم برم و به بابایی گفتم من به هرقیمتی شده میخوام برم هیات حتی شده همشو سرپا باشم و فاطمه رو از این ور و اونور بگیرم

خلاصه دلو زدم به دریا و به همراه یه دخمل فضول رفتیم هیات

و به همت مامان جون و عمه و سمیرا جون و تنی چند از اقوام عزیزخندونک تونستیم بدون تلفات سپری کنیم ولی کمر برام نموند از بس گرفتمت

و شبهای بعد هم به همین منوال سپری شد ولی شب به شب که شلوغ تر میشد فضی جولان دادن شما هم کم تر میشد تا اینکه شب عاشورا حتی جا نبود روی زمین بزارمت و روی پام بودی و تو هم دیدی کاری نمیشه کرد گرفتی یه بیست دقیقه ای خوابیدی و من از اول محرم تا اون شب همون بیست دقیقه بود که تونستم بدون دغدغه عزاداری کنم و چه حالی کردم با خدای خود و ارباب خویش

خدا از همه قبول کنه

و اما....

ظهر عاشورا طبق یک سنت دیرینه توی هیاتمون پیر غلام ابی عبدالله میاد و روسر عزادارا گلی که با تربت امام حسین و گلاب درست شده رو میماله و این یعنی ما خاک بر سر ارباب بی کفنمون شدیم و همچنین مهر نوکریه که به پیشانیه عزادارا میخوره و من شما رو دادم دست بابایی تا امسال هم برای دومین بار به فیض برسی و مهر نوکری به سرت بزنن

خدایا شکرت

گوشه ای از شیطنت های شما در ظهر عاشورا

 

اینم مهر نوکری

 

اینجام دسته زنجیر زنیه که رفتیم با هم بابایی رو ببینیم

و بعد از ده دقیقه...

 

انشالله که هممون زیر بیرق آقا عاقبت بخیر بشیم

پسندها (5)

نظرات (6)

•♥مامان متین♥•
15 آبان 93 18:26
سلام خاله ژونی عزاداریت قبول شیطونک مامانی ایشالا معصومین علیهم السلام پشت و پناه شما گوگولی ها
مانی مامانو
17 آبان 93 17:25
ان شاءلله قبول باشه عزاداری هاتون
الهه مامان سلما
23 آبان 93 9:03
جیییگر منه وروجک قبول باشه عزیزدلم ..ماروهم دعا کن
مامان فاطمه
24 آبان 93 17:05
سلام مامانی گل و مهربون فاطمه کوچولو...خوبی خواهر؟چه خبرا؟ عزاداری ها قبول باشه ان شاالله... قربون فاطمه جون و شیطنتاش التماس دعــــــای فراوان
عمه زهرا جون
18 آذر 93 23:51
سلام فاطمه خوابالو دلم دبرات تنگ شده مموش موشی
الهه مامان سلما
19 آذر 93 22:57
افسانه تنبل... بیا اپ کن !