فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

فاطمه نازدار من

پیشرفتهای ده ماهگی

1393/4/3 9:44
نویسنده : مامان افسانه
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم و دوستای نی نی وبلاگی گلم

فاطمه قشنگم تو این ماه از همیشه شیرین تر شدی و با کارات دل همه رو بردی

مثلا یاد گرفتی چشماتو ریز میکنی و دهنتو باز میکنی و میخندی طوری همه میخوان بچلوننت

یا اینکه تقلید میکنی... مثلا اگه یکی سرفه کنه تو هم سرفه میکنی و یا وقتی انگشت اشاره مو میارم بالا که تهدیدت کنم تو هم سریع همین کارو انجام میدی و...

و دیگه اینکه چند هفته ای هست که نای نای میکنی وقتی برات شعر میخونم و یا آهنگ از تلوزیون پخش میشه میرقصی که تو نوع خودش خیلی با نمک و بی نظیره

دندونات هم تعدادشون به هشت عدد رسیده و در اومدن اون چهار تا دندون جدید تو ماه دهم کلی شما رو اذیت کرد

و مهم ترین پیشرفت ده ماهگیت پیشرفت توی راه رفتنه که قشنگ طول یه فرش دوازده متری رو بدون اینکه بیفتی سر پا راه میری و این روزا دیگه دلت نمیخواد چهاردست و پا کنی و میخوای همش از ارتفاع بالا دنیا رو ببینی

تلاشت هم تو این راه ستودنیه و من شما رو از این بابت به مورچه تشبیه کردم آخه هر دفعه میفتی به صورت خستگی ناپذیر دوباره بلند میشی و با اعتماد به نفس به راهت ادامه میدی

الهی من فدای دختر سخت کوش و زرنگم بشم

راستی یه اتفاق جالب که دیروز افتاد این بود که کنترل دستت بود و افتاد و یکی از باطری هاش دراومد و شما به جای اینکه تو دهنت کنی اصرار داشتی کنار اون یکی باطری یعنی سرجاش بزاری

قوربونت برم که اینقدر باهوشی ماشالله. گاهی باورم نمیشه که همش ده ماهته

بدون شرح!!!!!!!!!

پسندها (7)

نظرات (4)

مامانی و بابایی دخمل بلا
5 تیر 93 20:37
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...... * امسال روزه می گیری؟ + اگر خدا بخواهد ... * من هم می گیرم , ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟ + همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !
مهتاب
7 تیر 93 12:32
سلام عزیزم ماشالا خانومی شده واسه خودش افسانه جون چکار کنم دخمل من خیلی تنبله خیلی ناراحتم
مامان فاطمه
7 تیر 93 16:31
کاش که در این رمضان لایق دیدارشوم/سحری با نظرلطف تو بیدار شوم/کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان/تا که هم سفره تو لحظه افطار شوم/ حلول ماه رمضان مبارک
مامانی دخمل بلا
8 تیر 93 7:24
سلام دوست خوب و مهربونم ماهی سرشار از برکت و رحمت , و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم ...