فاطمه نازمفاطمه نازم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فاطمه نازدار من

اولین حس مادرانه

1392/8/6 22:51
نویسنده : مامان افسانه
122 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم:

چهار ماه بود که تو در وجودم رشد می کردی ولی وقتی تو را با تمام وجودم حس کردم که برای اولین بار همراه بابایی رفتیم سونوگرافی و وقتی برای اولین بار صدای قلبت را شنیدم به یک باره حس شیرین مادرانه درونم فوران کرد و به وجد آمدم. از شیرینی حس آن لحظه همین بس که اشک شوق در چشمانم نشست.

وقتی دکتر گفت: جنسیت ، دختر. که دیگر سر از پا نمی شناختم. همیشه از خدا یک دختر با ایمان و با عاطفه می خواستم واز اینکه خدای مهربان مرحله اول دعایم را مستجاب کرده بود از مطب دکتر که در آمدیم مدام با خودم می خندیدم و لحظه به لحظه خدا را به خاطر لطف بی کرانش شکر می کردم

و از آن روز به بعد تو شدی همه زندگی من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محسن
6 آبان 92 23:24
خیلی قشنگ بود


ممنون از لطفت
زندایی جون و محمدصالح
7 آبان 92 11:57
واقعا حس خیلی خوبیه خدا روشکر که شما هم تجربه اش کردی و از اون بالاتر که الان نی نی نازت تو بغلته با خنده هاش همه غماتو از یاد میبره به وب ما هم سر بزن محمدصالح جونو فراموش نکنی ما رو لینک کن ما هم نازدارو لینکش کردیم(با اجازه)